Tığ işi mandalalar

-

tig-isi-mandala-motifleri-
Tığ işi mandala yapımını ne zamandır denemek istiyordum. İnternette bu modeli görünce de dayanamadım. Denemek amaçlı bir tane öreyim derken bir de baktım beş olmuş. Tığseverlerin zevkle deneyeceği bir model olduğundan şüpheniz olmasın.

tig-isi-mandala-motifleri
Genellikle yan yana görmeye pek alışık olmadığımız birbiriyle uyumlu olmadığını düşündüğümüz renklerin birarada böylesi hoş bir görüntü oluşturacağını hiç tahmin etmezdim. 2.5 numara kalınlığında tığ ile ördüğüm bu mandalalar 9 sıradan ve 9 farklı renkten oluşuyor ve her birinde bir renk sadece bir defa kulanılıyor. Bu mandalaları tek olarak ya da birçok mandalayı birleştiririp farklı bir model oluşturararak da kullanabilirsiniz.

tig-isi-mandala-motifleri-1
Her bir mandalada 5. sırada gördüğünüz surface tekniğinin kullanıldığı başka bir çalışmamı burada görebilirsiniz. Diğer çalışmalarım için de blogum Emek İlmek ‘i ziyaret edebilirsiniz.

6 yorum gelmiş

  1. ehlikeyf66

    Çok güzel olmuşlar, bu kapalı kış günlerinde içimi açtı renkleri, ilk fırsatta deneyeceklerim arasındalar. Elinize sağlık!

  2. esencan

    Harikalar :) Olmaz dediğimiz renklerin bir arada nasıl uyumlu, hoş göründüğüne ben de her seferinde şahit olup, hayrete düşüyorum :)
    Ellerinize sağlık, bayıldım :))

  3. ilimilmek

    Bazen fotoğraf çekmek bir işi bitirmekten uzun sürüyor nerdeyse o yüzden fotoğraflarıma güzel yorumlar alınca inanılmaz seviniyorum :) Çok teşekkür ederim. Aaah ah ablamın el koyduğu mandalalarım :)

Bir Cevap Yazın

Örgü modelleri dekorasyon fikirleri

| | 0 Yorum

Video: Tığ işi sihirli halka nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Tığ işi motif örnekleri – cndnyprk

| | 0 Yorum

Örgü modelleri, örgü dünyası

| | 0 Yorum

Video: Örgüde eksiltme ve kol kesimi nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Hasır örgü modeli nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Örgü hayvan figürlü bebek dönencesi

| | 1 Yorum

Video: Yağmur damlası örneği nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Çatalla ponpon nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Zigzag tığ işi örgü yapımı

| | 0 Yorum