TOZLUK

-

Bir alış-veriş sitesinde gördüğüm bu tozluk çok hoşuma gitti. Etek altlarına çok güzel olacağını düşünüyorum. Çizmelerin üstüne de. Düğmelerin şirinliğini görüncede fimodan bu şekili verebiliriz diye aklıma geldi. Fiyatı da 40$ mış.

52 yorum gelmiş

  1. absynthe

    çok hoş gözüküyor gerçekten.. ama hoşluğundan da öte, bu tozluklar insanı soğuk kış günlerinde acayip sıcak tutuyor pantalon içinde de :)

  2. xNicox

    Bir alış-veriş sitesinde gördüğüm bu tozluk çok hoşuma gitti. Etek altlarına çok güzel olacağını düşünüyorum.

    Ben de:)))

  3. asyayaren

    benim bir tane başım belada olan bir çizmem var alt tarafı iyi bacak kısmı pot pot duruyor diye tamirciye getirdi hepten berbat etti kör olmayasıca:)))daha beter oldu:@15 ytl ye almıştım onun bacak kısmına düşünüyorum bunlardan ama kullanabilirmiyim bilmiyorum çizmenin resmini çekip koyayaım burayada bana fikir verirsiniz ..

  4. xNicox

    Benim de diyecektim, dilim sürctü ben de demisim Asyacigim. Hani senin hosuna gitmis ya iste onun icin benim de diyecektim:)))

  5. embir

    bak bunu bende beğendim tutayımda sonra anneme gösterip ördürürüm. Mini etek altına güzel durur. Sağol asyacım.

  6. asyayaren

    Asmunikal diyor ki;o tozluk standart türk kadınlarına göre çok uzun 1 karış daha kısa olmalı :P

    asmunikal standart türk kadınları nedense kısa oluyolar evet ama uzun bacalklı olan türk kadınlaroda bence azımsanmayacak kadar var:DDDD

    Sağol asyacım.

    rica ederim emine abla…. ni demek senin boyun uzun bacaklarında uzundur eminim yakışır sana :)

    alonenes diyor ki;çok güzelllll:))

    alone seninle uzun uzun sohbetimiz pek olmadı ama ben hep seni avatarından dolayı hani hep çılgın sıradışı biri olarak düşündüm . ne bilim…. hani resimdeki kzıın saçı başı öle kollarındaki o çorap gibi eldivenler falan varya ondan :DDDD o yüzden canım bu tozluklar eminim sana çok yakışır…. bilmem hakikaten de sıradışı giyinirmisin:))?

  7. lilibebek

    Bu tozluğu ördüm ve gittim düğme almaya. Hesaba bak: ipler tanesi 1 ytlden 2 ad. koy= 2 ytl eder. Beğendiğim düğmeler tanesi 1 ytlden 5er tane aldım iki ayağıma 10 ytl. İşin astarı her zaman yüzünden pahalıya çıkıyor. Neden acaba.

  8. asyayaren

    evet canım düğmeler ne hiketse çok pagalı oluyolar……elinde artan fimolardan varsa yapıp kullanablirdin.. yada giymediğin bir bluzun düğmelerini…

  9. embir

    hatta örgüden boncuk yapılıyor ya sende öyle yapıp düğme niyetine kullanabilirsin. Taşlar, boncuklar ve asyanın dediği gibi fimolar bu işi ucuza getirmek için süper olur.Asyacım benim boyum çok uzun değil belki fotoda öyle çıkmıştır. Eşim Radyo, Televizyon, Sinema bölümü mezunu yani foto çekme işinden anlıyor, fotoda ondan uzun çıkmış olabilirim :))

  10. embir

    canım benim, öpüyorum seni. Akşama bir düğüne davetliyiz. Şu çamaşırlarımı asayım, biraz da evimi toparlayım gelicem tekrar.

  11. embir

    :)) ya giymeden birşey sorucam ben lilibebekin sayfasına giremiyorum. Ödülümü de alamadım. Sayfa açılıyor ve hata verdi kapanacak diye yazı çıkıyor pat pağlantı kopuyor. Sizde de böyle bir sorun var mı? Bir bloglarımda ki reklamlar artık gözükmüyor, son olarak da boncukhanımın bloğunu arkadaş listeme belki 10 kez ekledim ama hata veriyor. Sizlerde de sorun var mı acaba?

  12. asyayaren

    hayır bende öyle birşey yokkk. lilinin iki tane bloğu var ödül lilibebek de diğeri kapanacak yazıyordu bende de ama bende açılıyor .alla alla

  13. nrhnmrl

    vallahi bende çok üşüyen biri olarak çoook beğendim benimle dalga geçiyorlar zaten koskoca dünya ısındıda bir sen ısınamadın diye :=) sağol dilekcim

  14. asyayaren

    RİCA EDERİM NURHAN ABLA ..aslında okula giden çocuklarımız içinde ideal mesela kız çocuklarına böle pembiş pembiş öreceksin .zaten aklı kalıyor annelerin okulda üşüyolar diye :))) ben gibi

  15. alonenes

    gelirler arada bir yaparım böyle sıradışılıklar:))beni hala görmediysen ve merak ediyorsan facebookdaki resmime bak:))bende eminim bana çok yakışacak…olsa da kullansam oldum valla:D

  16. lilibebek

    Blokçuğumdan çok şikayet var ama çok üzülüyorum ben. Açamayanlar öyle çok ki. Burdan da yazayım. Bloğumu Mozilla firefoxla açarsanız daha sağlıklı görüntü alırsınız. Çerezleri (cookieslerinizi temizlemeyi ihmal etmeyin bu arada o da bir engel).Bir de boncuk hanımda aynı sorunu ben de yaşıyorum.

  17. embir

    bende mozilla yok, listemde olduğun için yeni eklediğin çalışmaları görüyorum ama her defasında sayfan hooop kapanıyor :(( sana yorum yazmak istiyorum olmuyor. Ödülümü bile alamadım yahu :((

  18. huzurlukedi

    Aslında bu tozluk değil bacaklık.hahah.Anneanne ve babaannelerin o romatizmalı tombul ayacıkları üşümesin diye yapılabilir.

  19. lilibebek

    Embir, canım istersen şu cookiesleri temizleyerek dene ama yine de explorer sayfamdaki her ayrıntıyı göstermiyor söyleyeyim tam verim sağlamıyor. Mozilla kullanıyorum ben uzun zamandır, daha güvenli demişti bir bilgisayarcı (bilmem ne kadar doğru). Blogspot genel olarak mozilla destekli diye okumuştum. En yakın zamanda çözmeye çalışıcam ki ödülünü alabilesin canım.

  20. embir

    ya üzüldüm ben :(( senin blogunu da görmek, takip etmek istiyorum. Yazarken bir baktım dudağımı da büzüp sarkıtmışım. Bak gerçektende üzgünüm :(( Düzelt lütfen.

  21. Sibella

    Sanırım ben ortaokul sıralarındayken çok modaydı bu tozluklar, annem rengarenk örmüştü bana çizgili mizgili :)

  22. embir

    Benimde vardı ama annem yapmamıştı teyzem Almanya’dan getirmişti. Ama onlar düğmeli değildi. Şimdi hatırladım teyzem mor ve gri simli getirmişti. Paris’de yaşayan dayım da pembe ve gri renk olanlarından yollamıştı. Sarayda çalışan paşa dedem olsaydı kesin ondan da bana kalan bir tozluk olurdu :))))

  23. saatoniki

    rahmetli, ıskartaya çıkan cariyelerden bir kaçını tavlarım niyetiyle ne var ne yok arap, sırp , makedon ve rus cariyelere vermiş …eh işte ben de buna çok kızdımdı

  24. tozluğa bayıldım,tam bana göre yok yok kesin örgüyü öğrenicem başka türlü olmıyacak.hayır annemde bilmiyor ki yaptırayım.bu arada blogcudan bende şikayetçiyim.ne ödülleri çok merak ettim.bir ara benim pcden dolayı siteye giremiyordum o zaman bir yarışma düzenlenmişti kaçırdığıma üzülmüştüm onun ödüllerimi acaba.

  25. asyayaren

    betül abla blogcuda dolaşan ödülü soruyorsun sanırım yok o uluslararası arkadaşlık ödülü.elden ele dolaşıyor.hem bu örgü işini öğrenmekte birşey yok. çünkü ben şiş tutmasını bile bilmiyordum şimdi örneksiz de olsa örebiliyorum ……

  26. boncuk hanim

    Ya bu tozluk ne işe yarıyor allaşkına bana biri öğretsin. Tamam yukarıdaki sıcak tutsun diye yapılmış saygı duyuyorum ama Derya Baykalınki nin pek bi amacı yok gibi. Sadece süs olsun diye yapılmış galiba.

  27. asyayaren

    ayfer abla benimde bildiğim kadarı ile kısa bot tarzı ayakkabılara hem değişik bir hava katmak için hemde bacakları sıcak tutmak için … kullanılıyorhe derya baykalınki sanırım sadece botlara daha değişik bir hava katmak için olmalı..

Bir Cevap Yazın

Hasır örgü modeli nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Yağmur damlası örneği nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Zigzag tığ işi örgü yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi iki renkli motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı tığ işi motif örneği

| | 0 Yorum

Tığ işi motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı örgü motif örneği

| | 0 Yorum

İstiridye örgü nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Tığ işinde trabzan nasıl yapılır?

| | 0 Yorum