tunus işi bir bebek yeleğide benden :)

-
yeşil yelek
yeşil yelek

tunus işi fıstık yeşili fıstık gibi bir model :) beğendiniz mi?

22 yorum gelmiş

  1. baharrrrr

    yaa yanlış yazmadım bile bile yazdım :)) tunus işi ne demek diye burda sormuştum tek tığla yapılan örgü diye açıkladılar. eee buda tek tığla yapılıyor onun adı ne o zaman :))

  2. gonuldenele

    bende diyorum bu tunus işi değil.bahar yanlış yayınlamış:))canım bu normal tığ işi cici bi bebek yeleği.tunus işi tek tığla farklı bir teknikle örülüyor.tatesal arkadaşımızın işleri arasında var.tek tığla ilmek alınıp diğer sırada tek tek geri bırakılıyor.

  3. gelincigin dunyasi

    ALLAH iyiliğini versin bahar:) bende bakıyorum tığ işi. neden tunus işi yazdığını düşündüm yorumları okuyunca anladım. tunus işi tek tığla yapılıyor ama o tek tığ şiş uzunluğunda.

  4. nurkaya

    bahar, eline sağlık.. gerçekten çok cici olmuş. Bu günlerde ben de tığ işi örgüler yapmaya devam ediyorum..

  5. tatesal

    Yelek çok güzel olmuş ama bunun adı tığ işi o ufak tığlarla yapılıyor…Fıstıklı örnek…Tunus işi denilen yada Afgan işi diyelim farklı örülüş şekli var canım benim…Uzun şiş şeklinde ucu tığ olan bir aparatla örülüyor….Tek yüzden işleniyor hep aynı yüzden ilmek toplayıp tekrar aynı yüzden geri geliyorsun…Buradan bakabilirsin…

Bir Cevap Yazın