Yaban mersinli cheesecakelerim

-

küpe
Yapımında kahverengi, beyaz ve lacivert polimer kil kullandığım yaban mersinli kek görünümlü küpelerim.
Ürünlerimi satmak için pasajı kullanıyorum, önerebileceğiniz başka siteler var mıdır arkadaşlar? Bir de tabii ki bu nasıl olmuş? Detayları için sayfama beklerim :)

13 yorum gelmiş

  1. kirmizikralice

    Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim :)
    Sevgili zulaltan iftara değil ama bağış etkinliğine bir çifti gönderiyorum. Şu an paketlerimi hazırlamaktayım :)

  2. senayatilgan

    Oyyyyy bayılırım cheseecake’e … Vallahi ağzım sulandıııııııı…. Öyle güzel görünüyorki şimdi gidip yapmaya karar verdim… :)

  3. senayatilgan

    Oyyyy zulaltan ne diyorsun bir bakayım dedim bilgisayara iş çıktı şimdi bana bugün yapmaz yemezsem olmaz :D Görüntüsü bile iştah açıcı yemin ederimmmmm :) Zaten uzun zamandır yapmamıştım hadi mutfağa diyor bana :)

  4. senayatilgan

    ohoooo senin mutfaktaki becerilerin aşikar kirmizikralice :) Ben gönderirim de utanırım yani kolye küpesini bile bu kadar gerçekçii yapan biri gerçeğini de parmak yalatır cinsten yapma olasılığı yüksektir herhalde :) (Hotdog yemem ama asla :) İstersen yapanların kralı ol :) )

  5. kirmizikralice

    ahahah :) tamam hotdog yapmak yok o zaman bundan sonra :) başka şeylerle iştahlandırırım ben sizi :) ama siz utandırmayın beni mahcup oluyorum valla ya :çokkırmızıyanaklıkızsmileysi:

Bir Cevap Yazın

Video: Polimer kil çiçek nasıl yapılır?

| | 5 Yorum

Kristalli fimo anahtarlık

| | 0 Yorum

Fimodan göz yapımı

| | 1 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum

Ren geyiği – cüce polimer kilden kolye

| | 2 Yorum

Kış odası – fimodan minyatür örnekleri

| | 25 Yorum

Kardan adamdan anahtarlık

| | 2 Yorum