25 yorum gelmiş

  1. nuisart

    güzel sevdim ben bunu duvarada güzel pano olur yapıştırarak :)bu arada avatar resmi ekledim ama neden görünmüyor arkadaşlar bilen varmı :)

  2. nuisart

    yooo ben resmi görüyorum güneş gözlüklüsün arkada kayalık ve deniz var galiba :)

    evet doğru resim o benim :)

    Valla bende de resim falan görünmüyor…

    işte bende göremiyorum:(

  3. nuisart

    yooo ben resmi görüyorum güneş gözlüklüsün arkada kayalık ve deniz var galiba :)BENDE DE

    allah allah siz görüyorsanız sorun yok o zaman :)

  4. saatoniki

    firefox yapar öyle şeyler..gugul merkeze sordum yarın düzelicekmiş avatarınız..ama illa bugün görecem diyosanız maykrosofta tel açtım , rica ettim ..i.explorer dan görebilir dediler..aferin dedim kapattım telefonu.

  5. nuisart

    ya niye zahmat ettiniz utandım bak şimdi zahmet verdim size :(

  6. saatoniki

    ne zahmatı efenim..isteyin bill’i bi dizinize, steve’i diğer dizinizin dibine çökerteyim..gerçi steve apple sahibisi ama kim kimi satın almış bilemedim..ööle işte..:)

  7. nuisart

    :))

  8. Eşimle kızım yapboz almışlar 1000 parçalık baba-kız faaliyet yapacaklar,Fakat nerdeyse yapbozun tamamı aynı renk deseni seçmek çok zor 3 haftadır yemek masasının üstünde sadece tek sırası tamamlandı çercevesi bile değil,bozmayayım diye masayı silemiyorum.Böyle bir kilimi evde düşünmek falan istemiyorum.Nokturn dediği gibi riksli

  9. asyayaren

    benim de dayım eskilerde almanyada çalışıyordu gelirken bize o bilmem kaç parçalık yapbozlardan getirmişti o zaman hal bende çok akıllıyım yaaaa :)) salon a yaydım yapacam diye sadece bir köşesini yapabilmiştim renklerde heryer yeşilki sorma gitsin doğa resmimiymiş ne bütün ağaçlar birbirinin aynı tam abartmıyorum 1 ay durdu salonun ortasında misafirleri bile sokmadım oraya ondan sonra yapamayacağıma kanaat getirdim yaaa kaldırdığım gibi dolaba soktum annem de kesin çöpe atmıştır dayım sorduğundada “dayı yaptım ama çoğu parçası eksikmiş bende bişeye benzemediği içim kaldırıdm dedim peki ne resmiydi dedi bende acaip bir güvenle heryer yemyeşil manzaraaaa resmi ne olacak dedim .)))) koca bir alkışıda hak ettim hi hi hi :)))

Bir Cevap Yazın

Evde mob paspas yapımı (anlatımlı)

| | 0 Yorum

Selam… Sizleri bilmem ama ben yerleri mob paspası ile silmeyi çok seviyorum. Her şeyi çok güzel topluyor. Üstelik temizlik yapma sürem daha da kısalıyor. Yalnız kullananlar bilir. Hiç ucuz bir...