Evde mob paspas yapımı (anlatımlı)

-

mob paspas yapımı
Selam… Sizleri bilmem ama ben yerleri mob paspası ile silmeyi çok seviyorum. Her şeyi çok güzel topluyor. Üstelik temizlik yapma sürem daha da kısalıyor. Yalnız kullananlar bilir. Hiç ucuz bir ürün değil yedek paspaslar. Üstelik alıp memnun kalmadıklarımız da oluyor. Ben de dedim ki bir deneyeyim yapmayı. Evdeki eski bezimle denedim. Sizce olmuş mu? Bence oldu.

mob paspas yapımı
Bu eski paspasım. Memnunmuyum hayır çok sert sıkmaya sıkamıyorum ve yerler ıslağa yakın siliniyor. Kendisi benim modelliğimi yaptı :)

mob paspas yapımı
Bu bezlerin adını bilmiyorum ama ben 1 liraya almıştım 2-3 yıl önce. Çok kullanışlıydı. Kumaşımı ikiye katladım ve eski mobumu üzerine koydum. Fark ettiyseniz benim paspasım sivri köşeli. Sadece ufak kulaklar yaptım. Bu da yine evde bulunan sentetik bir ürün. Astar olarak kullanıyorum genelde.

mob paspas yapımı

mob paspas yapımı
Bu da üst kapak kısmı olacak. Bu kumaşı da 2 kat kullanıyorum. Tam ortalamaya çalıştım sonuçta verev kesilecek aynı anda 2 parçayı elde etmiş olacağım.

mob paspas yapımı

İşte aynen böyle kestim. Tabii sizinki düzse daha da kolay. Kumaşı 2’ye katlayıp direk ortadan kesin. Tam ortalayamamışım :) Bi şekilde üstüne yerleştiriyorum kontrol etmek için. Düz kısımlar iç tarafta olacak verevler dışa bakaçak. Öncelikle iç kısımda kalacak üst parçayı katlayıp bir dikiş dikiyoruz. Sonra da tekrar paspasımıza iğneliyor ve 1 kat katlayarak etrafından zigzag geçiyoruz.
mob paspas yapımı

mob paspas yapımı

mob paspas yapımı

Bir Cevap Yazın

Kumaş bebek patiği dikimi

| | 2 Yorum

Lavanta dolgulu elbise askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden peçete halkası yapımı

| | 0 Yorum

Pantolon kalıbı nasıl çıkarılır?

| | 0 Yorum

Burda Dergisi’nden nasıl kalıp çıkarılır?

| | 4 Yorum

Püskülden yılbaşı sofrası isimliği yapımı

| | 0 Yorum

Kalpli kumaş duvar süsü yapımı

| | 0 Yorum