55 yorum gelmiş

  1. Senaat

    tesekkur ederim ssserpil. yunleri istedigin uzunlukla esit olarak kesiyorsun sonrada bol dokunmus bir kumasa tek tek tig ile gecirip dugum atiyorsun.basit ama el oyalayici bisey. annemin zamaninda da yapiliyormus ben o zamandan kalma bir yastigi bulup inceledim sonrada  kendi istedigim sekilde degistirerek farklilastirdim :)

  2. ssserpil

  3. Senaat

    ben siteye biraz gec uye oldum ve biraz uzaklardan katiliyorum araniza bu yuzden yarismalari da takip edememisimdir ama guzel yorumlar bile alabilmek cok mutlu edici. tesekkur ederim ecerce ve g2t :)

  4. Senaat

    ssserpil eger yaparsan merak ederim nasil olacak diye,sen de resim cekip paylasirsin umarim,gormek isterim :)

  5. ssserpil

  6. Senaat

    coook tesekkur ederim… insallah begenebileceginiz daha guzel seyler yapip paylasabilirim ve nasil yapildigini daha detayli anlatabilirim :)

  7. meralice

    çok süper olmuş bayıldım. bende bu teknikle banyoya paspas yapıyordum şimdi vazgeçtim kalp yastıklara dönmek istiyorum. ellerine sağlık.

  8. xmadame

    ay pufuduk pufuduk sarılıp yatasım geldi :)

  9. yagmuryurek

    şahane olmuş tek kelime bittim yastıklara… o yastıklara o kadar emek harcayıp birinin kafasını koymasına asla izin vermezdim. hemen kaldır yukarılara bi yere bu emek seyredilmeyi hakettiriyor eee bi de dokunsunlar yatmak sarılmak da neymiş… alla alla mahvedeceksiniz güzelim kalpleri :)

  10. precious_cure

    merhaba,
    ipleri aynı boyda kesmek için kullandığınız bir yöntem var mı? ipleri kesme kısmını başarırsam ben de denemek istiyorum, bayıldım!

  11. ssserpil

    arkadaslar burda takılıp kalmayın:))) daha bunların kediliside var bakınca kıskanclıktan catlıyorum ben sanırım:)))9

  12. Senaat

    ssserpil hep cok guzel seyler yaziyorsun sana cok tesekkur ederim. ve sen de yapmaya calisacagini soylemistin unuttum sanma :D ;)

  13. Senaat

    Merhaba precius cure
    iplerin hepsinin ayni olmasi icin once istedigin uzunluga karar veriyorsun ve bir karton parcasi kesiyorsun. sonra ona ipi basindan sonuna kadar sardiktan sonra kenarindan makasla kesiyorsun ve hepsi ayni boy kesilmis bir suru ipin oluyor :)
    ayrica begenmenize cok sevindim ve sizde deneyip yaparsaniz paylasmanizi cok isterim.nasil birsey olacak diye simdiden merak ediyorum :)

  14. ssserpil

    evet yapacam senaat…bu aralar kızımın söz kesımı vardı o heyecanla evı yenılemek ıcın savaştım resmen..bu gece atlattık cok şükür nısan hemen olmazsa bu arada yapmayı umuyorum..bu ay yapamazsam kısa kadar yapamam..kızımın nısanı oglumun baldızının dügünü hemen arkasına benım oglan ın dügünü derken bu yaz ben mahvolmuş bır kadınım:)))

  15. Senaat

    cok tesekkur ederim. Biraz kalin ve bol yumusak bir kumas olabilir ki bosluklardan iplikler gecirebilinsin diye :)

  16. hale-hale

    canım benım bayıldım ben bu yastıklara ama sadece anlamadıgım o dedıgın kuması nerden bulcazz yoksa hemen yapcam orda takıldım acıkcası…ayrıcaaa yaptıgın işlere hayran kaldımm hepsı bır bırınden guzel

  17. Senaat

Bir Cevap Yazın

Senaat

Kanaviçe aplikeli küstüm yastığı

| | 0 Yorum

Fransız stili minder dikimi

| | 2 Yorum

Çiçek aplikeli yastık kılıfı dikimi

| | 0 Yorum

Aplikeli şeker yastık dikimi

| | 0 Yorum

Çift taraflı baykuş yastık dikimi

| | 0 Yorum

Etamin işlemeli kırlent dikimi

| | 2 Yorum

Kış temalı kumaş boyama yastık

| | 10 Yorum

Home sweet home yazılı yastık yapımı

| | 0 Yorum

Çapraz kumaşlı yastık nasıl dikilir?

| | 0 Yorum