Perşembe, Aralık 8, 2016
Yeni Eva Projelerim

8 YORUMLAR

  1. Bayıldım, çok güzel olmuş. Bu arada kalıbı vermişsiniz teşekkürler :) fakat hangi adresten temin ettiğinizi öğrenebilir miyim.. Köpeğin kalıbını çok beğendim ve diğer mevcut kalıplarıda görmek isterim açıkçası.

  2. kalıpların bazılarını ben çiziyorum,bazılarını da çocukların boyama kitaplarından alıyorum,istediğiniz bir kalıp varsa sizin için bulmaya çalışayım.

  3. Hakikaten çok iyi ve duyarlısınız! Bu ince davranışınız için çok çok teşekkür ederim size. Aslında ben günlerce uzun mesailer ayırarak köpek kalıbı arıyorum :( fakat bir türlü beni cezbedecek o şeyi bulamadım. Örneğin 10marifette yapılan hayvan figürlerinin neredeyse bütününü biliyorum ve bir çok sitede dolaştım fakat hem kolay ve bir okadar artistik bir köpek kalıbına ulaşamadım; içi elyafla dolacak o oyuncağı yapabilmek için. Ama ne bileyim sizin önerebileceğiniz bir site ya da bahsettiğiniz kitaplardaki bir kalıbınız varsa ve paylaşabilirseniz çok fazla memnun etmiş olursunuz beni.. Sanırım teşekkürlerim yetersiz kalır size.