Yeni yıl hediyesi el yapımı kutu

-

el yapımı kutu
Arkadaşıma ponpondan kardan adam yapmaya başlamıştım ki iş biraz daha fazla ilerlemiş oldu :) Sonunda yeni yıl renklerine uygun bir de kutu çıktı, içini çikolatalarla doldurdum ve kardan adamı da kutuya süs olarak kullandım :)

el yapımı kutu

el yapımı kutu

el yapımı kutu

el yapımı kutu

el yapımı kutu

*

Bu çalışma çok tatlıymış ama ben hediye kutusu nasıl yapılır, tarif arıyorum diyorsanız ona da çare bulalım. Lütfen tıklayın:

KARTONDAN KİTAP ŞEKLİNDE KUTU YAPIMI

KARTONDAN KOLAY HEDİYE KUTUSU YAPIMI

16 yorum gelmiş

  1. deliisibunlar

    Yaaaaa, çok güzeeeel.Makedonya’da yaşayan bir arkadaşın olmak istiyoruuuuum :))) canım benim, ellerine sağlııık.Harika bir iş çıkartmışsın yine.Bunlar oralarda satılmıyor mu?

  2. Coook tesekkur ederim deliisi bunlar :) ya sen makedonyada yasamaliydin ya da ben turkiyede :) hazir satilan kutular var ama bu boylarda kumasla ici disi kapli seyler pek bulunmuyor.

  3. Insallah gelirim bir gun.ozledim oralari :) bugune kadar pek yaptiklarimi satmadim.genelde hediye gittiler.satmayi denesem nekadar alan olur bilmiyorum :)

  4. zulaltan

    kutunun zerafetine bak!! harika olmuş :) yine temiz işçilik, yine harika renkler daha ne olsun yeni yılı şenlendiren hediye olmuş yav :) ellerine sağlık Senaat :)

  5. GGuven

    Helal olsun sana senaat. Hayran kaldım. Çok ama çok güzel olmuş. Neye niyet neye kısmet değil mi? Ellerine sağlık.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Gazoz kapaklarından kardan adam yapımı

| | 4 Yorum

Amigurumi örgü Noel Baba nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Yeni yıl temalı geyikli kapı süsü yapımı

| | 2 Yorum

Keçeden minik Elf

| | 2 Yorum

Yılbaşı temalı keçe sabun yapımı

| | 0 Yorum

Yılbaşı temalı keçe kitap ayracı yapımı

| | 0 Yorum