Yılan Güle Sarıldı…

-

Yeniden merhaba :)Uzun zamandır hiçbirşey paylaşmadığımı farkettim, kızdım kendime.Son dönemde pek birşey yapamıyor olsam da daha önceden yapıp resimlediklerimi paylaşabilirim dedim.Bu şal pek de şal büyüklüğünde olmadı. Daha ziyade tek kişilik battaniye kıvamında bir parça oldu kendileri :) Rengine vurulup bir berelik aldığım ipime sonrasında epeyce miktarda takviye yapmak durumunda kadım.Örneğin adını çooook sonra annem söyledi “YILAN GÜLE SARILDI”.

7 yorum gelmiş

  1. er1403

    Teşekkür ederim canım selmacım, ve sevgili kriizantemBilsem niye bu kadar büyük ördüğümü söyleyecem de :))Şöyle oldu ben bunu çok geniş başladığımı bayağı bir ördükten sonra farkettim. İpim angora olduğundan hacmini göstermemişti baştan. Çok yavaş ilerlediği için örnek sökmeyi de yemedi gözüm. Bileğe kuvvet devam… Sonuç bu oldu işte :)Uzuuuun bir gül ve uzuuun bir yılan.Ama beğenildiğini görmek çok mutlu etti doğrusu.Bana çektirdiği tüm ızdırabı unuttum bile :)

  2. bahar yorgun

    gerçekten örerken ızdırap veren ama bitince ooooooooooohhhhhh komşu çatlatıp keyif veren modellere benziyor :)) harika olmuş ellerine sağlık

  3. er1403

  4. pisikus

    çok güze olmuş eerine sağlık emelcimbu modelin adını daha önce duymuş ama hiç görmemiştim bu da yapacağım şallar arasında yerini aldı :)

Bir Cevap Yazın

er1403

Burnumu sokmadığım bir şey kaldıysa onu da kurcalayayım :)

Tığ işi yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi iki renkli motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı tığ işi motif örneği

| | 0 Yorum

Tığ işi motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı örgü motif örneği

| | 0 Yorum

İstiridye örgü nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Tığ işinde trabzan nasıl yapılır?

| | 0 Yorum