YUVARLAK MİNDER.

-

ben bu mindere bayıldım umarım sizler de beğenirsiniz.

link

50 yorum gelmiş

  1. BynFavori42

    cikolatamolmadanasla diyor ki;Güneşe doğruya katılıyorum ben de beğğendim

    lafa bak beğendim yazmıyor tek de begendim yazana katılıyor begendim demek için. olmadı bende ç.o.a nın güneşedgoruya katılıp, onayladıgı fikre katılıyorum diyeyim.

  2. BynFavori42

    olmaz öle beğendim diyemezsinnn, ç.o.a nın katılıp onayladığı, ve daha sonra favorinin de ç.o.a nın katılıp onayladığına katılıp onayladığı fikre katılıyorum diyeceksin:)

  3. sibeltunay

    Bu yastığı ilk kez Eminönü ‘nün de yorgancı da gördüm.Fiyatıda pahalı gelmişti.Aklımda kalmıştı hani.Fiyattan önce , yastıktaki o karmaşık bulmacayı ev de epeyce uğraştım ve çözemedim ,çok canım sıkılmıştı.Şimdi ,bu bulmacayı vidioyu izledikten sonra çözdüm.Üzerimden yük kalktı,resmen takmıştım.XVAVEYLAX sana kucak dolusu teşekkürler.

  4. xvaveylax

    ben çok teşekür ederim yazılarımın beyenilmesi helede fikir oluyorsa ve bişeyler öğrenılıyorsa bu beni çok mutlu eder. yardımcı ola bildiysem nemutlu bana sağol sibelcim.

  5. cikolatamolmadanasla

    Favorii valla ne diyim bak yine diyorum

    gunesedogru diyor ki;bir saniye yanlış anladınız sevgili vaveyla; biz beyenmedik, beğendik :)

    Güneşedoğruya katılıyorum:))Ben öyle kurukuruya beğenemem referans göstererek beğeniyorum:))

  6. xvaveylax

    güneş neden yazılarıma takıyorsun. tamam ben yazmayı bilmiyorum yanlışlarım var rahatladınmı. sen mukemmel hatasız kusursuzsun kabul etik bukadar yukselme duşersin tutanında olmaz.

  7. xvaveylax

    yayınladığım şey hakında yorum yapın. bana değil. ya sinir oluyorum bazıları kendilerini nekadar yuksekte göruyor hepimiz insanız hepim allah kuluyuz kimse kimseden ustundeyil hemen hemen her yazıma bunu yapıyorsun derdin ne?

  8. xvaveylax

    kendini beyenmişliğe ukalalığa tahmulum yok her seferinde sinirlerime hakim oldum ama kimsenin benle dalga geçmesine izin veremem hadınızı bilin lutfen

  9. BynFavori42

    yanlış anladığı için refleks olarak aşırı tepki vermiş yanlış anlamadan kasıtta art niyetle söylediğini düşünmüş gibime geldi, ben art niyetle değil iyi niyetli bi düzeltme yaptığına inanıyorum. Vaveyla da anlayacaktır eminim.

  10. cikolatamolmadanasla

    Güneşedoğrunun bunu niye yaptığı çok açık neden her eleştiri dalga geçme olarak algılanıyor. Bunu şöyle düşünürseniz hiç bi sorun olmadığını anlayacaksınız, birisi küçük bir hata yapıyordur bunu yüzüne karşı ”şunu şöyle yaparsan doğru olur” demek yerine yaptığı küçük hatanın doğrusunu biraz vurgularsanız karşıdaki kişi doğrusunu öğrenir diye düşünürsünüz. Ben de yazdım günşedoğru gibi ama hiç bi dalga geçme yok.Sadece y yerine ğ yazmak çok mu zor. Bu bir dalga geçme değil, klavyede de bozukluk olmadığı açık. Tabi sizene ben öyle yazmaya devam edeceğim de diyebilir, herkes gayet özgür bu konuda

  11. xvaveylax

    ben kimsenini özgurluğunu kısıtlamadım benim yayınladığım bişeyi elştiri yada beğenirsiniz.ama yayınlağım yazıyı bırakıp ,bana eleştiri yönlerdiriyorsunuz. bunada izin veremem ben çocukta değilim 35 yaşındayım kimin ne maksatla ne söylediğinide biliyorum.

  12. xvaveylax

    ama guneş sadece yazılarıma dalga geçmek için bişeyler yazıyor çikolatada artık öyle şahsıma eleştiri yapıyor. kendinizi çok ustun buluyor ve insanları küçümser bir tavrınız var benim karşı olduğum bu işte tabiki yayınladığım herşeyi beğenmek zorunda değilsiniz. ayrıca şakayla dalgayı ayırt edebiliyorum..

  13. cikolatamolmadanasla

    Ben sizin öyle bi özgürlüğünüz var dedim. Yine yanlış anladınız işte farkında mısınız?Bize ” size ne istediğim gibi yazarım ” deme özgürlüğünüz var dedim.Ayrıca ben yastığı beğendiğimi yazdım sizi eleştirmedim ilk yorumumda. Bunlarda kötü maksat aramakta ısrarcıysanız fikrinizi değiştiremem ama benim yazdıklarımda kötü maksat yok.Sevgiyle kalın hoşçakalın deyip bitiriyor ve konuyu uzatmıyorum

  14. xvaveylax

    fikirleri aynı olanlar katılır birbirine şaşırmıyorum ayrıca her kesin yazısında yanlışlar çıkar bilmiyorum niye bana bukadar takıntılısınız anlamadım bundan sonra herşeyi yanlış yazacam.

  15. xvaveylax

    favoricim inan stres yaptım artık yazdığım herşeyi bikaç defa kontrol etmeye başladım birilerine yine malzeme çıkar diye.

  16. xvaveylax

    bazen okuduğumuz bir kitapta bile yazım yanlışı çıkabiliyor.ben ilk okul mezunuyum ki bizim zamanımızda ve köyde okudum yanlış anlaşılmasın utanç duymuyorum.yinede kendimi çok geliştirdiğime inanıyorum.

  17. xvaveylax

    bencede olmaz canımcım ama her yazımda yazdıklarımı duzeltmeye çalışanlara söylesen. ayrıca bunu guzel bir ustupla söyleseler yine zoruma gitmez de ama dalgaya alınmak hoşuma gitmiyor.teşekürler alyacım bende seni öptum neyse konuyuda burda kapatıyorum boş şeyler için kendimi uzmeye değmez yok yok deymez.:))

Bir Cevap Yazın