battaniye

-

nunumun kirpi ipten battaniyesi.çok basit ama kullanışlı.

14 yorum gelmiş

  1. aslimavi

    bunlar nasıl örülüyo alya? hic bilmiyorum düz örgü diyolar hani öylemi? ellerine saglık nasıl sıcak görünüyo dimi.

  2. alya nurten torum

    burdayım ama işim çok.yeni dikiş makinemi bile kullanamadım daha.çok yoğun ve yorgunum.sanada öreyim favori ama çok ip gidiyo,kiloyla ip yollarsan örürüm.aslıcım haroşo her yeri yeşil ve beyazlar ayrı ayrı örülüp dikiliyo.uzun şeritler halinde 3 ilmekten başlayıp artırıp eksilterek örüp dikiliyo.

  3. xvaveylax

    eline sağlık çok güzel. bende klozet takımı örecektim ipi hazır takımlardan pahalıya gelince vaz geçtim :)) onu örmeyle uğraşacağıma hazır alırım dedim :).gule gule kullan.

  4. mavisofra

    neresi basit kız baya baya zor işte eline saglık sıcak yuyar ne güzel ne işiymiş bunlar bakalım niye yogunsun

  5. utkucum

    güzel olmuş eline sağlık.bende yatak odama halı yapıyorum bu iplerin kalın simli olanlarından daha bitmedi ama 90 lirayı buldu şimdiden dahada alıcam ip.xvaveylax ında dediği gibi bayağı pahalıya patlıyo

  6. alya nurten torum

    evet vayeyla ipi çok gidiyo çok pahalıya çıkıyo ve uğraşması var.benim yeşili çok vardı beyaz kirpi ip ve makine orlonu aldım sadece.ev sahibi bizi düşünüp 5 6 yumak yeşil ip bırakmış.yoksa bende alıp yapmazdım.çok yumuşak insana sıcaklık hissi veriyor.hepinize teşekkür ederim beğenmeniz beni mutlu etti.mavişim farkettimde bayrama çok az kalmış,adım çöreği sonra cadılar bayramı sonra bayram onlar bitince yılbaşı nununun doğum günü çok işim var.arada bide kocamın doğum günü var.biz her şeyi kutlarız.hepsine kıyafet süsleme yiyecek çoooook işim var.

  7. ayme

    canım benim çok yoğunsun anladım şimdi neden yoksun:)çok güzel olmuş bu battaniyee:) nunucum da çok yakışmış içine.. yumuşacık görünüyor. güle güle kullansın:)

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?