Çarşamba, Aralık 7, 2016
Kış temalı sevgi dolu battaniyem

Kış temalı sevgi dolu battaniyem

12

kareli işlemeli kırmızı beyaz örgü battaniye

Benim için kış demek dizimde battaniyem, yanımda kedilerim, kitaplarım, kahvem, dışarıda iklime göre yağmur veya kar demek. En azından kışı romantik yanından algılayınca bu şekilde hissediyorum. Diz battaniyesi de vazgeçilmezim. Bu sefer sevgi dolu bir örgü battaniye hazırladım. Bu vesileyle hepinize de sevgi dolu günler diliyorum.

İlk etapta renk seçimlerimi yaptım ve haraşo örmeye koyuldum.

Bir süre sonra 50’ye 50 kareler çoğalmaya başladı. Bodrum ise arka planda poz vermekte :)

Düşündüğüm boyut için yeterli kareleri örüp tamamladıktan sonra işin en keyifli aşamasına geldim. İşlemelere başladım. Yine yün ile, karelerin üzerine etamin işler gibi desenler çalıştım.

Ve işte parçalar dikişle birleştirilip etrafına da kırmızı yünle ince bir çerçeve çektikten sonra, battaniyemin tamamlanmış hali…

Blogumda paylaştığım yarışma duyurusu ise burada.

12 YORUMLAR

  1. İnsanın içini ısıtan bir çalışma olmuş.Yaptığınız iş de,sunumunuz da çok güzel.O tekirlerden bende de var bir tane :) Ellerinize,emeğinize sağlık.

  2. Bayıldım! kedili battaniyen gibi buda harika olmuş okuyanım ilmek ilmek dokumuşsun. Sunum da çok güzel olmuş..Ellerine sağlık..Başarılar diliyorum:)