örgü sepet

-

örgüden sepet yapmışlar çok hoş değil mi?yapımını burada göstermişler buyrun

örgü sepet
örgü sepet

14 yorum gelmiş

  1. asyayaren

    çok şirin zelis bunlar kolalıyolar sanrım dimi yoksa nasıl duracakki bir ara çok modaydı bunlar şekerlik yapardı annemler şekerli suyla kolalardık:))

  2. chakir

    Çok güzel çok beğendim paylaşım için teşekkürler. Ben de yapmak istiyorum ama şu kolalama işini hiç bilmiyorum, bilen varsa yardımcı olabilir mi acaba çok sevinirim

  3. asyayaren

    chakir hazır kolalar satılırdı onu suyla karıştırıp yaptığımız elişinide ona batırırıdık sonra nasıl şekil vermek istiyorsak o şekilde şekil verip kurumaya bırakırdık…ama bulamazsan eğer ki biz öle yapardık;şekerli su yani bi nevi şerbet ertitirdik aynı işlemi onunlada yapardık.ama suyla şekeri soğukmu eritirdik yoksa kaynatıptamı eritirdik onu hatırlayamafım:)))

  4. chakir

    şekerli suyla bu yapış yapış olmaz mı acaba ıslandıkça :) ben huylanıyorum yapışkandan da :) ikisi de denenebilir teşekkürler asyayaren

  5. asyayaren

    şekerli suyla bu yapış yapış olmaz mı acaba ıslandıkça :) ben huylanıyorum yapışkandan da :)

    biraz sanki öyle oluyor zaten kurumaına yakın yapış yapış olur çok ıslatacaksın su gibi yani o zaman allerine yapışmaz zaten bir gün bekliyrsun kuruması için kuudurktan sonrada yapış yapış olmuyor :)

  6. sefa97

    chakir,hazır sıvı kolalar var marketlerde satılıyor…üzerindeki tarife göre kolasını biraz daha fazla olarak hazırlayıp, kolalayacağınız eşya bu tip bir sepet ise boyutuna göre kutu olur, başka birşey olur geçirip kurumasını bekleyin…***bu sıvı kolaları çamaşır, dantel, perde vs. içinde kullanabilirsiniz…uzun süreli kullanabiliyorsunuz…1 yıl boyunca 1 kere kola yapıp daha sonra kirlendiğinde yıkayıp, ütü veya kalıp uygulaması ile aynen devam kullanabilirsiniz…

  7. zeliss

    çok güzeldi sizlerlede paylaşmak istedim bende en kısa zamanda yapacağım bunu bakalım kolalama işini öğrenirsem tabi :)

  8. chakir

    Çok teşekkürler tavsiyeleriniz için sefa97 ve tabi paylaşımınız için zeliss. en kısa zamanda deneyeceğim kola sıvısı temin eder etmez:)

  9. ben nasıl işlere döneceğim ya kim tavsiye etti bu siteyi aaane güzel işler eklenmiş tam benlik sitekeşke çalışmıyor olsa idim bugün yahu

Yorum Ekle