SAKALLI ETOL

48 yorum var

kolay şalımdan artan kurdela iplere sakallı ip ekleyerek yaptığım kolay etolüm..

48 yorum var

  1. baharrrrr
    baharrrrr

    selmacım etolünde çok güzel saçlarında:)) ikisi birbirini tamamlamış yani:) ellerine sağlık canım

  2. bahar yorgun
    bahar yorgun

    çok hoş sevgili arkadaşım ben zaten bayılıyorum bu tarz etollere yapılışını ip özelliklerini ve şiş numarasını anlatır mısın? çok güzel güle güle giy

  3. bahar yorgun
    bahar yorgun
    kahve
    kahve

    sevgili selma hemen cevap yazadı ama uyanamamış galiba daha :)) bu da benden selmaya

  4. baharrrrr
    baharrrrr

    bahar kıskandım selmayı. küstüm sana da. erkenden geldim şuraya bana böle bi kahve yollayan olmadı :((

  5. selmatozan
    selmatozan

    güzel arkadaşlarım, adaş arkadaşlarım.. ilginiz alakanız sabah sabah içimi aydınlattı, sağolun.. günaydınlar:) kahve için de teşekkürler ayrıca.. internete işyerinden giriyorum ya ondan böyle geç oluyor..

  6. selmatozan
    selmatozan

    yapılışına gelice sakallı iple 110 ilmek başlıyoruz (bu arada ona destek olup zengin görünsün diye yanına aynı renk lif ipi katıyoruz) 12 sıra örüp kurdela ipe geçiyoruz kurdela ipin ilk sırasında aralardan 10 ilmek kesiyoruz, bunu her kurdela ipe geçtiğimizde yapıyoruz, onu da 12 sıra örüp tekrar sakallı ipe geçiyoruz.. dört tane sakallı ip çizgisi olduğunda bitiriyoruz (ilmek sayımız 80′ e düşmüş oluyor) sonra iki yandan ilmek alıyoruz (bu sefer şiş numaramız 3,5) ilmek alırken sakallı ip kısmından 3′er kudela ip kısmından birer ilmek alıyoruz, toplam 15 ilmek, iki sırada bir ilmek sayısını yarı yarıya düşürüp dört ilmek kaldığında bitiriyoruz, aynı işlemi diğer tarafta da tekrarlıyoruz, etolümüz güzel bir broşla kullanıma hazır oluyor..

  7. bahar yorgun
    bahar yorgun

    sevgili adaşım valla üzüldüm şimdi dur hatamı telafi edeyim bende toplantıya girmişştim takip edemedim

  8. bahar yorgun
    bahar yorgun

    bir dilim pastada yollayacaktım ama bir türlü yükleyemedim

  9. selmatozan
    selmatozan

    güzel arkadaşlarım bu da benim ikramım olsun:)

  10. bahar yorgun
    bahar yorgun

    selmacım pasta için teşekkürler bayılırım tatlı olaylarına. birde ilk örgüye kaç numara şişle başlayacağız onu da yazar mısın.

  11. selmatozan
    selmatozan

    aaa.. onu unutmuşum özür.. 7 numara şiş kullandım..

  12. selmatozan
    selmatozan

    sağol neduk, aynı macerayı ben de yaşadım maalesef:((tam bitirip bir hevesle omzuma aldım zorlasam içine bir tane ben daha girer el mahkum söktüm bu ikinci örüşüm yani.. bide kalın şişle ince ip örmeyi hiç sevmiyorum tam bir eziyet oldu.. allahtan bu sefer iyi oldu da rahatladım bir de üstüne yorumlar güzel olunca keyfim yerine geldi.. sonra gelsin kahveler, pastalar:))

  13. baharrrrr
    baharrrrr

    ay ay ayy :) sağol adaşım kahve için selmacım pasta için sağol sende. yarında bana buyurun gelin pastaya çaya beklerim :))

  14. artemis921
    artemis921

    Muhabbetinizi kıskandım hanımlar :) Ellerinize sağlık.

  15. kriizantem
    kriizantem

    Etolden çok saçlar dikkatimi çekti:) İkiside çok güzel…

  16. selmatozan
    selmatozan

    teşekkür ederim kriizantem:))

  17. selmatozan
    selmatozan

    buyur sevgili artemis muhabbetimize sen de katıl:) bir dilim pasta da sana ikram edeyim..

  18. selmatozan
    selmatozan

    baharcım memnuniyetle gelirim sen yeter ki davet et:))

  19. baharrrrr
    baharrrrr

    yeni bi yazı gönderdim o yayınlanırsa orda sizi çaya kahveye bekliyorum.kek pastada var tabi.o zaman hepberaber dedikodu da yaparız:)) olur mu kızlar :))

  20. bahar yorgun
    bahar yorgun

    tamam yeni yazını bekliyoruz ama bu sefer kalabalık geleceğiz galiba yorumcular artıyor

  21. baharrrrr
    baharrrrr

    misafiri çok severim toplanın gelin bütün kızlar bekliyorum:)) gelmezseniz gücenirim ama baharcım canım adaşım :)

  22. esinsel
    esinsel

    ooo ne güzel toplanmışsınız,muhabbet harika.etolse…. ee tabii canım,o da harika:))

  23. selmatozan
    selmatozan

    bence de kalabalık geleceğiz hazırlığını ona göre yap:) yazıyı da sabırsızlıkla bekliyorum..

  24. selmatozan
    selmatozan

    sen de harikasın esinsel, ya ben bugün çok mutluyum sizlerle de böyle güzel sohbetimiz olunca daha da mutlu oluyorum.. iyi ki varsınız güzel arkadaşlarım:)))

  25. dilevser
    dilevser

    çok şık güle güle kullan ellerine sağlık.. bunun beyazı da bende var.. kardeşimin kaynanası örmüştü ona nişan bohçasına, benim görümcem de benim gelinimin de olsun diye bana örmüştü.. hey hey… ben kullanmadım hiç, sen güzel günlerde kullan… bu arada bende saçlarım upuzun olsun istiyorum :)

  26. selmatozan
    selmatozan

    teşekkür ederim dilsever.. kardeşim de bunu gelinliğin üstüne kullanacak (beşiktaş fanatiği eşine jest olsun diye) belki fotoğraflar fikrinizi alırım.. saç konusuna gelince kıvırcık saçı kısa kullanmak maalesef mümkün olmuyor biraz da mecburiyetten uzun yani:))

  27. dilevser
    dilevser

    gelinliğin beyazlığını fanatiklikle falan bozmayın bence ama tabi kendi seçimi:)bende hep uzun saçlarım olsun isterim ama o kadar çok kaza geçirdi ki saçım yanlış kesildi, yandı.. şimdi bi parmka kesilse bunalıma girip günlerce ağlıyorum, aynaya bakamıyorum :)

  28. selmatozan
    selmatozan

    geçmiş olsun, nasıl olsa kaynağı sende tekrar uzar:))mecburiyet falan diyorum ama saç konusunda ben de tutucuyum biraz, gerektiğinde uçlarını kuaföre gitmeden kendim kesiyorum çünkü bir santim kesilse kıvırcık olduğu için beşe çıkıyor onlar da sağolsun ellerine makası aldıklarında hakkını veriyorlar..

  29. dilevser
    dilevser

    :) öyle tabi işleri saç kesmek öyle mutlu oluyorlar.. şimdi de uzun hakkını yemiyim ama daha da uzun olsun :)

  30. nursudo
    nursudo

    ay ben örgüden çok saçlara takıldım maşşşşşaaallah nazar alma

  31. selmatozan
    selmatozan

    söyle söyleyeyim beni buralarda saçlarımdan tanırlar, kızıl renkli bonus olarak:)) gerçi şimdilerde biraz sarardı..

  32. selmatozan
    selmatozan

    dilsever ben de daha uzun olsun istiyorum ama bir türlü bunu başaramıyorum:(( saç uzatıcı formül bilen var mı???

  33. selmatozan
    selmatozan

    gülmeyi daha doğrusu gülümsemeyi çok severim zaten:)gezip tozmaya gelince o biraz zor, evden işe, işten eve maalesef..

  34. SEMYIL
    SEMYIL

    öncelikle etol çok güzel olmuş ellerine sağlık selmatozan.bir de o pasta ile kahveye ve de muhabbete imrendim:))bir dahakine mutlaka gelimeye çalışıcam.))))

  35. dilevser
    dilevser

    saç sefadan, tırnak cefadan :) çok yaşa abla.. ayrıca saç uzatma formülleri biliyorum ben bir kaç tane ama uygulamam genelde.. kendi uzasın en iyisi:)

  36. selmatozan
    selmatozan

    cevap elde olmayan nedenlerden dolayı biraz gecikti kusura bakma semyıl her zaman buyur başımın üstünde yeriniz var:))

  37. selmatozan
    selmatozan

    neduk senin şal da çok şık görünüyor doğrusu, baloların gözdesi sensin eminim:))

  38. selmatozan
    selmatozan

    dilsever sen yine de şu formülü versen de aklımızın bir kenarında saklasak..

  39. baharrrrr
    baharrrrr

    aaa neduk da yapmış süper olmuş :) harikasınız valla :)

  40. selmatozan
    selmatozan

    neduk’un etolü sanki biraz daha havalı değil mi, gerçi ne de olsa balolarda kullanıyormuş, tabi ki öylesi yakışır:)

  41. gonuldenele
    gonuldenele

    bende gelmesini dört gözle beklediğimiz eltim için ördüm.gelinlik üzeri.düğünler bağbozumu sonrası olduğundan hep sonbahara kalır.e gelinlik üzerindede beyaz şık durur diye düşündüm.kayınvakidemde pek memnun oldu:))

  42. selmatozan
    selmatozan

    ne yaparsın neduk böyle şeyleri ancak düğünde nişanda kullabiliyoruz, ona da şükür..

  43. selmatozan
    selmatozan

    gönüldenele beyaz da ayrı bir havalı olmuş hani, müstakbel gelininiz güle güle kullansın..bağbozumu dedin de o güzelim sonbaharın üzüm, şıra kokusu karışmış gazelleri uçuran rüzgarla mis gibi dağ havası burnumda tüttü.. gözümde öyle güzel fotoğraflar canlandı ki..hay yaşayasın:))

  44. baharrrrr
    baharrrrr

    gönüldenele cidden çok güzel olmuş beyaz. ben bir kış gelini olarak böyle 3 tane beyaz şalımı kullandım içimde kalmadı hevesim :))

  45. dilevser
    dilevser

    tamam veririm fprmulü.. ama bi bakayım yanlışlık olmasın emn olayım söyliycem.. :)etoller süper valla.. e balo balo gezmeye gerek yok ta bi anda bi lazım oluyo bunlar.. ben geçen gün ceket bulamadım yine ecde:) lazım böyle şeyelr..

  46. gonuldenele
    gonuldenele

    bağbozumu dedin de o güzelim sonbaharın üzüm, şıra kokusu karışmış gazelleri uçuran rüzgarla mis gibi dağ havası burnumda tüttü.. gözümde öyle güzel fotoğraflar canlandı ki..hay yaşayasın:))

    :))

  47. selmatozan
    selmatozan

    e tabi dilsever bir tarafta bulunması gerekli şeyler, pat diye lazım oluveriyor bazen..

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, ?

Yorum ekleyebilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bizi Facebook'ta sever misiniz?