Cuma, Aralık 9, 2016

48 YORUMLAR

  1. çok hoş sevgili arkadaşım ben zaten bayılıyorum bu tarz etollere yapılışını ip özelliklerini ve şiş numarasını anlatır mısın? çok güzel güle güle giy

  2. güzel arkadaşlarım, adaş arkadaşlarım.. ilginiz alakanız sabah sabah içimi aydınlattı, sağolun.. günaydınlar:) kahve için de teşekkürler ayrıca.. internete işyerinden giriyorum ya ondan böyle geç oluyor..

  3. yapılışına gelice sakallı iple 110 ilmek başlıyoruz (bu arada ona destek olup zengin görünsün diye yanına aynı renk lif ipi katıyoruz) 12 sıra örüp kurdela ipe geçiyoruz kurdela ipin ilk sırasında aralardan 10 ilmek kesiyoruz, bunu her kurdela ipe geçtiğimizde yapıyoruz, onu da 12 sıra örüp tekrar sakallı ipe geçiyoruz.. dört tane sakallı ip çizgisi olduğunda bitiriyoruz (ilmek sayımız 80′ e düşmüş oluyor) sonra iki yandan ilmek alıyoruz (bu sefer şiş numaramız 3,5) ilmek alırken sakallı ip kısmından 3’er kudela ip kısmından birer ilmek alıyoruz, toplam 15 ilmek, iki sırada bir ilmek sayısını yarı yarıya düşürüp dört ilmek kaldığında bitiriyoruz, aynı işlemi diğer tarafta da tekrarlıyoruz, etolümüz güzel bir broşla kullanıma hazır oluyor..

  4. sağol neduk, aynı macerayı ben de yaşadım maalesef:((tam bitirip bir hevesle omzuma aldım zorlasam içine bir tane ben daha girer el mahkum söktüm bu ikinci örüşüm yani.. bide kalın şişle ince ip örmeyi hiç sevmiyorum tam bir eziyet oldu.. allahtan bu sefer iyi oldu da rahatladım bir de üstüne yorumlar güzel olunca keyfim yerine geldi.. sonra gelsin kahveler, pastalar:))

  5. yeni bi yazı gönderdim o yayınlanırsa orda sizi çaya kahveye bekliyorum.kek pastada var tabi.o zaman hepberaber dedikodu da yaparız:)) olur mu kızlar :))

  6. sen de harikasın esinsel, ya ben bugün çok mutluyum sizlerle de böyle güzel sohbetimiz olunca daha da mutlu oluyorum.. iyi ki varsınız güzel arkadaşlarım:)))

  7. çok şık güle güle kullan ellerine sağlık.. bunun beyazı da bende var.. kardeşimin kaynanası örmüştü ona nişan bohçasına, benim görümcem de benim gelinimin de olsun diye bana örmüştü.. hey hey… ben kullanmadım hiç, sen güzel günlerde kullan… bu arada bende saçlarım upuzun olsun istiyorum :)

  8. teşekkür ederim dilsever.. kardeşim de bunu gelinliğin üstüne kullanacak (beşiktaş fanatiği eşine jest olsun diye) belki fotoğraflar fikrinizi alırım.. saç konusuna gelince kıvırcık saçı kısa kullanmak maalesef mümkün olmuyor biraz da mecburiyetten uzun yani:))

  9. gelinliğin beyazlığını fanatiklikle falan bozmayın bence ama tabi kendi seçimi:)bende hep uzun saçlarım olsun isterim ama o kadar çok kaza geçirdi ki saçım yanlış kesildi, yandı.. şimdi bi parmka kesilse bunalıma girip günlerce ağlıyorum, aynaya bakamıyorum :)

  10. geçmiş olsun, nasıl olsa kaynağı sende tekrar uzar:))mecburiyet falan diyorum ama saç konusunda ben de tutucuyum biraz, gerektiğinde uçlarını kuaföre gitmeden kendim kesiyorum çünkü bir santim kesilse kıvırcık olduğu için beşe çıkıyor onlar da sağolsun ellerine makası aldıklarında hakkını veriyorlar..

  11. öncelikle etol çok güzel olmuş ellerine sağlık selmatozan.bir de o pasta ile kahveye ve de muhabbete imrendim:))bir dahakine mutlaka gelimeye çalışıcam.))))

  12. saç sefadan, tırnak cefadan :) çok yaşa abla.. ayrıca saç uzatma formülleri biliyorum ben bir kaç tane ama uygulamam genelde.. kendi uzasın en iyisi:)

  13. neduk’un etolü sanki biraz daha havalı değil mi, gerçi ne de olsa balolarda kullanıyormuş, tabi ki öylesi yakışır:)

  14. bende gelmesini dört gözle beklediğimiz eltim için ördüm.gelinlik üzeri.düğünler bağbozumu sonrası olduğundan hep sonbahara kalır.e gelinlik üzerindede beyaz şık durur diye düşündüm.kayınvakidemde pek memnun oldu:))

  15. gönüldenele beyaz da ayrı bir havalı olmuş hani, müstakbel gelininiz güle güle kullansın..bağbozumu dedin de o güzelim sonbaharın üzüm, şıra kokusu karışmış gazelleri uçuran rüzgarla mis gibi dağ havası burnumda tüttü.. gözümde öyle güzel fotoğraflar canlandı ki..hay yaşayasın:))

  16. gönüldenele cidden çok güzel olmuş beyaz. ben bir kış gelini olarak böyle 3 tane beyaz şalımı kullandım içimde kalmadı hevesim :))

  17. tamam veririm fprmulü.. ama bi bakayım yanlışlık olmasın emn olayım söyliycem.. :)etoller süper valla.. e balo balo gezmeye gerek yok ta bi anda bi lazım oluyo bunlar.. ben geçen gün ceket bulamadım yine ecde:) lazım böyle şeyelr..

  18. bağbozumu dedin de o güzelim sonbaharın üzüm, şıra kokusu karışmış gazelleri uçuran rüzgarla mis gibi dağ havası burnumda tüttü.. gözümde öyle güzel fotoğraflar canlandı ki..hay yaşayasın:))

    :))