Yaptığım ilk tütü etek

-

tütü

İlk tütü denemem. Eve gelen misafir çocuğuna bir çırpıda yapmaya çalıştım, o yüzden biraz dağınık ve çocuk da pek giyme taraftarı değildi, o yüzden öyle bir kafasından geçirip fotoğrafını çektim. Modeli Derya Baykal’ın TV programında görmüştüm. Oldukça basit bir tekniği var. Bel ölçülerinde bir lastiğe önceden kesmiş olduğumuz tül şeritlerini kolay bir düğümle bağlıyoruz. Lastiği gerdirip bağladıktan sonra lastik çekilincede tüller sıklaşıyor ve kabarık bir görüntü elde ediliyor. Keyifli bir çalışmaydı, kendime de yapmayı planlıyorum :)

3 yorum gelmiş

  1. mervenas

    güzel olmuş..ama bi eleştiri de bulunmak istiyorum, sakın yanlış anlama.çünkü aynı hatayı bende yaptım :) bu tütü işinde ilk olanlar ( bende dahil ) sanırım yaptığımız hata tülleri çok ince şeritler halinde kesiyoruz.bu yüzden karışıyorlar..Ama senin ki de çok güzel olmuş.ellerine sağlık :) bu tütü işinde usta olanlar var, sözüm onlara, acaba haklı mıyım bu konuda ? 2 tütü etek denedim ikisinde de karışıyolar, bi türlü çözemedim en son aklıma bu sebep geldi :) bi dahakine kalın şerit deneyeceğim :)

  2. pundit

    Doğru gerçetten de çok karışıyorlar :D Öneriniz içinde çok sağolun kendime yaparken daha büyük şeritler kesmeye dikkat edicem :)

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?