Basit ve güzel iğne oyası havlu kenarı yapılışları

-

yesil-beyaz-basit-igne-oyasi-havlu-kenari-yapilisi

İğne oyası havlu kenarı süslemelerinden nispeten basit olanlar arasından bir derleme yaptık sizin için. Bu yukarıdaki örnekte, zürafa, pırpır, ipsiz kaya teknikleri kullanılıyor. İpsiz kaya, 9 tane zürefa üzerine eksiltme tekniğiyle yapılıyor. İpsiz kayaların üzerindeki ve aralardaki pırpırlar 6 tane. Biraz iğne oyası bilenlerin yapabileceği basit ama kolay bir örnek.

pembe-beyaz-igne-oyasi-havlu-kenari-ornek-yapilisi

Bu güzel pembe-beyaz iğne oyası havlu kenarı, şöyle yapılıyor:

  • Aralardan ip yürütmeden bir kafes tekniği uygulanır, iki zürefa ile başlanır.
  • Ara geçişlerde hareketlilik vermesi için ip geçişleri yapılır ve baklava şekli elde edilir.
  • 5’li zürafa yapılıp kafes kenarlarından artırma uygulanır. Kurdele geçirebilmek için cambaz yapılır.
  • Kafes bitince ucuna gupür dikebilirsiniz. Kenarlarından da zürafa geçilebilir.
  • Kenar oyası olarak 3’lü pırpır kaya uygulanır ve kenarlarına da sık iğne geçilir.

yesil-sari-turuncu-basit-igne-oyasi-havlu-kenari-ornegi-yapilisi

Bu şirin çıtır iğne oyası havlu kenarı örneğinde, sinek kanadı, pırpır ve tabii ki zürafa teknikleri uygulanıyor. Önce yeşil iple zürafa gidiliyor. Bitirince yine yeşil iple oya giriliyor ve sinek kanadı tekniği uygulanıyor. 3’lü sinek kanadı bitince aralarına sarı ip ile pırpır uygulanıyor. Yeşil sinek kanadının üzerine turuncu iple pırpır yaparak örnek tamamlanıyor.

mavi-beyaz-basit-citir-igne-oyasi-havlu-kenari-ornegi-yapilisi

Bu çıtır çıtır maviş iğne oyası havlu kenarı örneği de şöyle uygulanıyor: Teknikler, pırpır ve zürafa. Havlu kenarı zürafa ile standart olarak işleniyor. Zürafa içlerine 5 tane pırpır yapılıyor, pırpır üzerine de ip geçişli ikili pırpırlar ile devam ediliyor. İki çiçek motifi arasında 7 boş zürafa yapılarak ara verilmiş oluyor.

kolay-ve-guzel-igne-oyasi-havlu-kenari-ornekleri-yapilisi

Bu kolay iğne oyası havlu kenarı örneğinde, havlu kenarına zürafa geçiliyor. Bir zürafa içine iki pırpır yapılıyor ve pırpırlar zürafa ile birleştirilip 2 ve 3 pırpır daha yapılıyor. Pembe havluda tepe 3 pırpırdan, yeşil havluda 2 pırpırdan oluşuyor.

mavi-citir-igne-oyasi-havlu-kenari-ornegi-tarifi

Bu kenar oyası da gayet basit. Önce 4’lü ipli kaya yapılıp ucuna da 3 tane pırpır yapılıyor. 1 zürafa ileriye ip atıp batılıyor, aynı şekilde ilerleniyor.

Bu iğne oyası kenar süslemelerinin hepsi, üyemiz charm‘ın 10marifet’teki farklı yazılarından derlemedir. Ellerine sağlık.

BUNLARI DA SEVEBİLİRSİNİZ:

Havlu kenarı modelleri

İğne oyası modelleri

Basit iğne oyası çiçek yapılışı

İğne oyasından katmerli çiçek yapımı

İğne oyasından gonca çiçek yapılışı

1 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

shane

İğne oyasından boyutlu çiçek yapılışı

| | 0 Yorum

İğne oyasından boncuklu çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Video: İğne oyası yaprak ve dağ nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

İğne oyası yemeni modelleri

| | 0 Yorum

Birbirinden güzel iğne oyası yazma kenarları

| | 4 Yorum

Video: Parmakta iğne oyası nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Çeşit çeşit iğne oyası havlu kenarı örnekleri

| | 0 Yorum

Video: İğne oyası motif nasıl yapılır?

| | 2 Yorum