Çocuk etkinlikleri; kral tacı yapımı

-

cocuk-etkinlikleri-kral-taci-nasil-yapilir
Okullar başlayınca bir geçiş yapmak gerekiyordu sınıf etkinliklerimize. Ben de öğrencilerime moral depolamak adına kendilerini kral gibi hissedecekleri kral ve kralice taçları yaptırarak etkinliklerimize başlamak istedim. Aslında kuş kafesi olacaktı, Dünya Barış Günü adına kuşlarımızı uçuracaktık ama işte bir boncuk kafesi kral tacı yapmaya yetti de arttı bile. İnsan hayatı da öyle değil midir, bazen ufacık bir söz dünyaya bedel güzellikler katarken ruhumuza, bazen de nokta misali bitirir gider içimizdeki sevinci o an. Dönelim çalışmamıza… Benim çok hoşuma gitti bu taç, ileriki zamanlarda daha geliştireceğiz bu tacı. Şimdilik bu halini sunuyorum sizlere.

cocuk-etkinlikleri-kral-taci-nasil-yapilir-
1. Geri dönüşüm yoğurt kovası kapağımızı alıyoruz. İstediğiniz desen kağıttan 2 cm eninde şeritler kesiyoruz.

cocuk-etkinlikleri-kral-taci-nasil-yapilir-1
Kestiğimiz şeritleri yoğurt kapağının iç kısımlarından başlayarak karşılıklı olarak yapıştırıyoruz. Toplamda karşılıklı olarak 4 şerit yapıştırdığımızda kovanın etrafında 8 şerit görmelisiniz.

Bu kısımda ise artık kral tacı şeklini alması için ağırlığı çok fazla olmayan bir boncuğu tepeye yapıştırıyoruz. Böylece kağıtlar biraz şekil alarak kral tacına bürünmüş olacaklar.

Kuş kafesinden kral tacına giden yolculuğumuz burada sonra erdi…

Yazı yoruma kapalı.

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Kartondan Kızılderili şapkası yapımı

| | 0 Yorum

Ponpon oyuncak yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri: kağıttan timsah yapımı

Çocuk etkinlikleri: kağıttan çilek yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri; kartondan gemi yapımı

| | 0 Yorum

Kağıttan orkide çiçeği yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan keçe hayvanlı çerçeve yapımı

| | 0 Yorum