edding ile 23 Nisan sınıf süsleme hazırlıkları

-
23 Nisan gelmek üzere! Bu güzel ve çok özel gün için sınıfları hazırlama zamanı da geldi çattı. Evlerde 23 Nisan coşkusu yaşamak için de bu hazırlıkları yapmak elbette olası. Üstelik bu yaptığımız çalışmayı sadece bu özel güne odaklı düşünmek zorunda değilsiniz. Bir doğum günü ya da başka bir özel gün kutlaması için de duvarlarınızı süsleyecek bir banner olarak hayal edebilirsiniz bunu. Herhangi bir kağıt kullanabileceğiniz gibi, biraz kalınca bir kağıt seçerek çalışmanızı daha dayanıklı hale de getirebilirsiniz. İlham ve bilgi vermek bizden, yapması sizden. Duvarda epey güzel durdu, bize güvenin.

23 Nisan duvar süslemesi nasıl yapılır?

23 Nisan için sınıfları süslerken kullanılmasını amaçladığımız bu banner, öğretmenlere ve öğrencilere fikir verir diye ümit ediyoruz. Kullandığımız malzemeler:
Kalınca bir kağıt
Makas
Delgeç
Craft ipi
edding 755 ve 1455 kaligrafi kalemleri
Yapım aşamalarını resimli olarak göstermeye çalıştık:
Kağıtlarımızı, banner boyutunu ne kadar istiyorsak ona göre ayarlayıp, bu şekilde kesiyoruz. Bir tanesini kesip onu ölçü alarak geri kalanını kesmek bütünlük sağlayacak.
Kağıtlarımızın kenarlarını düz dikiş efekti verecek şekilde minik siyah çizgilerle geçiyoruz. Böyle daha bir zengin ve hoş görünüyor.
Hepsini delgeç ile üst iki noktadan deliyoruz.
23 NİSAN KUTLU OLSUN cümlemizi, kaligrafi kalemlerimizle dolu dolu yazıyoruz. İsterseniz önce hafifçe kurşun kalemle geçebilirsiniz.
Craft ipini, deliklerden geçirip harflerin arasını denk olacak şekilde ayarlıyoruz. Dokulu bir ip olursa zaten kağıt kaymaz, sorun yaşamazsınız. Kırnap craft ipi de bunun için gayet uygun geliyor bize.
Bu da son hali, duvarda görünüşü:
Banner üzerindeki dileğimiz geçerli: 23 Nisan kutlu olsun!

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Ponpon oyuncak yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri: kağıttan timsah yapımı

Çocuk etkinlikleri: kağıttan çilek yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri; kral tacı yapımı

Çocuk etkinlikleri; kartondan gemi yapımı

| | 0 Yorum

Kağıttan orkide çiçeği yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan keçe hayvanlı çerçeve yapımı

| | 0 Yorum