Tahta mandallardan magnet uçak yapımı

-

Tahta mandallardan magnet uçak yapımı göstereceğim bugün sizlere ama önce herkese esenlikler dilerim :)
Dondurmanın mevsiminin kalmadığını düşünürsek bu videom çok da zamansız olmasa gerek :) Dondurma çubuklarını kullanmak aynı zamanda bir geri dönüşüm çalışması haline de getiriyor bu sevimli uçakları. Çocuklarla beraber neşeli vakit geçirebileceğiniz ve sonuçta oyuncak olarak da kullanılabilecek uçak modelleri hazırlayacağız.

Gerekli malzemeler;

  • tahta mandallar
  • dondurma çubukları (marka vermek uygun mu bilmiyorum ama Magnum Mini çubukları çok ideal)
  • tahta çay karıştırma çubukları
  • farklı renklerde keçeli kalemler (akrilik boya ya da guaj boya ile de boyanabilir)
  • ahşap tutkalı
  • mıknatıs
  • makas (karıştırma çubuklarını kesmek için şekilli kesen makas varsa çok daha iyi olur)

Tahta mandallardan magnet uçak yapımı

Tahta mandalları ve dondurma çubuklarını boyayarak başlıyoruz işe. Mandalları boyayıp boyamamak sizin tercihinize kalmış Bence her iki şekilde de güzel oluyor :)
Ben keçeli kalemlerle boyadım ama dediğim gibi akrilik ya da guaj boya ile de boyanabilir elbette.
Karıştırma çubuğunu istediğimiz uzunlukta, şekil vererek kesiyoruz.
Parçaları ve mıknatısı birbirine videoda gösterdiğim şekilde yapıştırıyoruz.

Tüm bu aşamaları aşağıdaki videoyu izleyerek çok daha net anlayabilirsiniz. Videomu beğenirseniz youtube kanalıma abone olmayı unutmayın lütfen:)

Gördüğünüz gibi son derece kolay bir çalışma. Aynı zamanda ahşap mandaldan neler yapılabilir, ya da dondurma çubukları nasıl değerledirilir gibi sorularınıza da güzel bir cevap olduğunu düşünüyorum tahta mandallardan magnet uçak yapımı çalışmasının.
Dordurma çubukları dışındaki tüm malzemeler hobi marketlerden hatta kırtasiyelerden bile bulunabilir. Dondurma çubuğunuz yoksa yerine uygun benzer başka tahta malzemeler de kullanabilirsiniz, hobi marketlere bakarsanız “hah tamam bu da olur” diyebileceğiniz modeller bulacağınıza eminim. Ben tek renk boyadım uçağın parçalarını ama siz neşenize ve hayal gücünüze göre çiçekli, çizgili bambaşka desenler alacalı renklerde de boyayarak daha artistik uçaklar ya da artistik magnetler hazırlayabilirsiniz. Eğer maksat vakit geçirmekse işinizi biraz daha zorlaştırmak neden olmasın? :)
Denemek isteyen herkese şimdiden kolaylıklar dilerim, eğer uçak yapan olursa yorumlara fotoğrafını eklemeyi unutmasın e mi? :)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Ponpon oyuncak yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri: kağıttan timsah yapımı

Çocuk etkinlikleri: kağıttan çilek yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri; kral tacı yapımı

Çocuk etkinlikleri; kartondan gemi yapımı

| | 0 Yorum

Kağıttan orkide çiçeği yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan keçe hayvanlı çerçeve yapımı

| | 0 Yorum