Kartondan Kızılderili şapkası yapımı

-

kartondan-kizilderili-sapkasi-nasil-yapilir-1
Merhaba arkadaşlar:) Bugün size arkadaşımın yılsonu gösterisi için yaptığım kızılderili şapkasını paylaşacağım.
Öncelikle aşağıda da görüldüğü gibi kırmızı yarım daire ve uzunlu kısalı iki şerit kartonla işe başladım. Uzun yeşil şerit karton şapka bitince kafada sabit kalması için kullanılacak. Kenarlardaki iki şerit karton başın iki yanından sarkan süsleme için kullandım.

Sıra geldi renk renk tüy yapımınaaa :) Renkli kartonlardan yaprağa benzer şekiller kesip çıkardım, kesilen şekilleri ikiye katlayıp uç kısımlarını ince ince makasla kestim. Katlanan kartonlar açılınca tüy formunu almış oldu.

Beyaz simli evalardan şerit şerit keserek kırmızı yarım dairenin üzerine yapıştırdım. Önce tüyleri yapıştırıp sonra beyaz evaları yapıştırsaydım daha iyi olacaktı ama neyse yaptım artık :) Arka tarafından düzenli bir şekilde renkli tüyleri yapıştırdım.

Beyaz grapon kağtlarını makasla şerit şerit kesip açtım. Belli bir uzunlukta kesip iki yanına zımbaladım.

Son olarak yanlardan çıkan uzun yeşil şerit kartonu çocuğun kafasına göre ölçüp zımbaladım ve şapka bitmiş oldu :)

Bir Cevap Yazın

Çocuk etkinlikleri; kartondan gemi yapımı

| | 0 Yorum

Kağıttan orkide çiçeği yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan keçe hayvanlı çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri; kağıttan bayrak yapımı

| | 0 Yorum

Keçe ve strafordan araba yapımı

| | 0 Yorum

Seramik çileklerden pano yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri; kartondan fener yapımı

| | 0 Yorum