Barbie bebek evi yapalım

-

cocuklar-icin-barbie-evi-yapimi-1
Merhaba. En sonunda ben de 10marifet’e üye olup paylaşım yaptım, uzun zamandır takip ediyorum fakat bir türlü yazmak kısmet olmadı ilk olarak kızıma yaptığım ve benim de küçüklükten beri içimde ukte kalan bebek evi ve eşyaları ile başlayayım dedim :)

cocuklar-icin-barbie-evi-yapimi-2
Belki de 7-8 ay oldu bu evi yapalı, kısa bir süre önce bazı değişiklikler yaptık. Mesala Bim’den aldığım peynir kabından küveti yaptım, içine de elyaf koydum köpük gibi dursun diye :)
Klozeti de kulpu kırık bir fincanı folyo ile kapladım, dışını da kızımla beraber süsledik. Lavaboyu da kızımın ahşap bloklarından elde ettik, ha bir de klozetin yanında tuvalet kağıdı da var, onu yanlızca kızım yaptı.

cocuklar-icin-barbie-evi-yapimi-3
Oturma odası da çekyat kılıfının arta kalan parçalarından yapıldı. Köşe yerlerine sıralı boncuklardan ekledim. TV ünitesi de kartondan, televizyonu ise kullanmadığım siyah çorabı saklama kabının kapağına sararak yaptım.

cocuklar-icin-barbie-evi-yapimi-4
Yatak odasının yatağı saklama kabından, üstüne de kadın çorabı geçirdim onun üstüne kumaşı dikmek çok kolay oldu. Lamba ise biten krem kapaklarından.

cocuklar-icin-barbie-evi-yapimi-5
Mutfak kartondan, buzdolabı bitmiş süt kabından. Hazır olan tek şey 4 sandalye ve masa. Ha bir de binbir güçlükle marangoza yaptırdığım ev var….
Umarım beğenirsiniz. Tekrar görüşmek üzere hoşçakalın

4 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

Çocuk etkinlikleri; kartondan gemi yapımı

| | 0 Yorum

Kağıttan orkide çiçeği yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan keçe hayvanlı çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri; kağıttan bayrak yapımı

| | 0 Yorum

Keçe ve strafordan araba yapımı

| | 0 Yorum

Seramik çileklerden pano yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri; kartondan fener yapımı

| | 0 Yorum