İğne oyasından çiçekler

-

İğne oyasından çiçekler
İğne oyası çiçeklerim. Bu basit iğne oyası çiçekleri kırmızı ve beyaz iplerle hazırladım. Bu motifleri yazmalarda, örtülerde, havlularda veya dekoratif objeleri süslemekte kullanabilirsiniz. Çiçekleri ip üzerine yapıyoruz: 2’li zürefayla başlıyorum, 12’ye kadar çıkıyorum. İğne oyası zürafa nasıl yapılır, 10marifet videoları arasında izleyerek rahatça öğrenebilirsiniz. Ulaşmak için 10marifet arama kutusuna video: iğne oyası yazarsanız, tüm iğne oyası videolarımız karşınıza çıkar. Çiçeklerin ortalarını rokoko tekniğiyle birleştiriyorum, bazı çiçeklerimize ip de atılıyor. Bu çiçekler de kenarlarından ip geçirilerek büzülür, misina yardımıyla da büzülebilir. İç içe geçmiş iki çiçekten katmerli çiçek yapılabilir. Alttaki resimde gördüğünüz katmerli iğne oyası çiçeği yaptım, alttaki çiçek 9’a kadar çıkılmış zürefadan, içindeki çiçek de 5’e kadar çıkılmış zürefadan yapılıyor, en son yine rokoko tekniğiyle birleştiriliyor. Rokoko ile birleştirmek hem sağlam hem de şık görünmelerini sağlıyor. 10marifet’te iğne oyası çiçek nasıl yapılır, pek çok paylaşım var. Bunun için de yine arama kutumuza iğne oyası çiçek yazmanız yeterli; birçok örnek arasından istediklerinizi seçebilirsiniz.

İğne oyasından çiçekler
İğne oyasından çiçekler

Bir Cevap Yazın

charm

Adalet topaldır, ağır yürür fakat gideceği yere er geç varır.

İğne oyası incili küpe

| | 0 Yorum

10 kolay iğne oyası kenar danteli örneği

| | 0 Yorum

Video: İğne oyası zürafa yapımı

| | 0 Yorum

İğne oyası tespih süsleri – instahamarat

| | 0 Yorum