Keçeden baykuşlu duvar süsü ve örgü vazo

-

kece-baykuslu-duvar-susu-yapimi
Düşündüm ki evimizin her köşesini süslüyoruz, neden balkonlarımızı da süslemeyelim? Ben de balkonumuzla ilgili ufak birçalışma yaptım. Buyrun ayrıntılara göz atalım:
Duvar süsü: Bize tek gerekenler resimdekiler. Alttaki üç resimdeki aşamaları sürekli olarak takip ederek halkayı dolduruyoruz.

kece-baykuslu-duvar-susu-yapimi-

kece-baykuslu-duvar-susu-yapimi-1

kece-baykuslu-duvar-susu-yapimi-2
Renk değiştirirken ise alttaki iki aşamayı takip ediyoruz.

kece-baykuslu-duvar-susu-yapimi-1

kece-baykuslu-duvar-susu-yapimi

kece-baykuslu-duvar-susu-yapimi-
İğnemize uzunca bir ip alıyoruz ve aşağıdaki resimde görülen yerlerden rastgele yerlere batıp çıkarak ağ gibi bir görüntü oluşturuyoruz halkanın ortasında.

kece-baykuslu-duvar-susu-yapimi-4

kece-baykuslu-duvar-susu-yapimi-5

kece-baykuslu-duvar-susu-yapimi-6
Kahverengi keçeden dal kesiyoruz ve rastgele yapıştırıyoruz. Daha doğal bir görüntü olması için yamuk kesebilirsiniz.

kece-baykuslu-duvar-susu-yapimi-7
Ardından baykuşlar için dört baykuş gövdesi sekiz kanat dört burun ve dört çift göz ile baykuşları olusturuyoruz.

kece-baykuslu-duvar-susu-yapimi-8
resimdeki baykuların rengi sırasıylakış,ilkbahar,yaz,sonbahar mevsimlerini,baykuşların kanatları ise kendilernden bir önceki mevsimin rengidir.

kece-baykuslu-duvar-susu-yapimi-9
Sırsıyla dallara yapıştırıyoruz.

kece-baykuslu-duvar-susu-yapimi-1
Ardından her çiçek yaprağı kendinden bir sonraki mevsimin rengini oluşturmak üzere dört çiçek örüyoruz.

kece-baykuslu-duvar-susu-yapimi-2
Dekoratif saksı: İlk olarak bir halka yapıyoruz zincirden ve içine sık iğne yapıyoruz. İstediğimiz uzunluğa gelene kadar örüyoruz. Bu kısım çiçeğin gövdesini oluşturuyor.

kece-baykuslu-duvar-susu-yapimi-3

kece-baykuslu-duvar-susu-yapimi-4
Daha sonra gerekli artırma ve eksiltmeleri yaparak henüz açmaya başlayan çiçeğimizin tomurcuğunu oluşturuyoruz.

kece-baykuslu-duvar-susu-yapimi-5
Kavonoza gerekli sırada artırma ve eksiltme yaparak uyacak şekilde parçalar örüyoruz. Ben araya birazcık da beyaz keçe komayı tercih ettim.

kece-baykuslu-duvar-susu-yapimi-6
Dikyoruz.

kece-baykuslu-duvar-susu-yapimi-7
Uçlarını birleştirerek dikiyoruz ve çiçek tomurcuğunun kenarına kahverengi iplikle toprak örüyoruz.

kece-baykuslu-duvar-susu-yapimi-8
Kapı süsüne yaptığımız ağ şeklinin aynısını saksıya da uyguluyoruz.

kece-baykuslu-duvar-susu-yapimi-9
Takıma uyum sağlaması için bir dal ve baykuş yapıştırıyoruz.

kece-baykuslu-duvar-susu-yapimi-1

kece-baykuslu-duvar-susu-yapimi-3

kece-baykuslu-duvar-susu-yapimi-2
Yanınada daha önce aynı renklerden yapmış olduğum oyuncağı koydum.
Ve bu kadar… Umarım beğenmişsinizdir… :)

kece-baykuslu-duvar-susu-yapimi-6

kece-baykuslu-duvar-susu-yapimi-7

kece-baykuslu-duvar-susu-yapimi-8

Bir Cevap Yazın

digdem12

Merhaba,ben Diğdem 14 yaşındayım.Öncelikle sayfamı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.Biraz kendimde bahsedecek olursam; okulda başarılı bir öğrenci,evde sorumluluk sahibi bir çocuk,dışarıda bilinçli bir vatandaş…Her gün kendini geliştiren,yenileyen ,ilerleyen teknolojiye ayak uydurmaya çalışan biriyim.Yani herkes gibi.Ama beni diğerlerinden ayıran bir özelliğim var.Hobilerim.Yapabildiğim her şeye meraklıyım,bir o kadar yapamadıklarıma…Beğendiğim her şeyi yapmaya çalışırım,yaparken zevk almaya çalışırım çünkü biliyorum ki zorla yapınca hiçbir güzelliği,değeri kalmaz.Sevdiklerime hediye ederim yaptıklarımı çoğu zaman ama en nadide parçalarımı kendime saklarım :D Sevdiklerinin mutlu olması beni de mutlu eder,yaptıklarımı paylaşarak benden büyük,küçük herkese örnek olmak amacıyla hobilerim ve ben buradayız,10 marifette… :)

Kış temalı duvar süsü yapımı (keçe)

| | 4 Yorum

Mısır kabuğundan kış temalı duvar süsü

| | 32 Yorum