Palmiye ve mısır kabuğundan duvar süsü

-

duvar süsü
Merhaba. Yolda palmiye ağacının kabuğunu görünce bununla diğer doğal malzemelerimle ve de özellikle mısır kabuğuyla ne güzel çalışmalar yapılır diye düşündüm ve hemen aldım. Hazır yarışma da varken proje hazırlayıp paylaşmak istedim.
Ana malzemem MISIR KABUĞU

duvar süsü

duvar süsü

duvar süsü

duvar süsü

duvar süsü

duvar süsü

duvar süsü

duvar süsü

duvar süsü
Mısır kabuğuyla bebekleri hazırladım.

duvar süsü
Kağıttan huni yaptım. Mısır kabuğunu çeşitli uzunlukta kesip sırasıyla yapıştırdım ve çam ağaçlarını tamamladım.

duvar süsü
Mısır kabuğunun içini pamukla doldurdum. Üst üste yapıştırarak kardan adam yaptım.

duvar süsü
Kürdan kullanarak mısır kabuğuyla kardan adamım süpürgesini yaptım. Düğmeleri de çiçek tohumundan. Tüm bu hazırlıklardan sonra duvar süsümü tasarlamaya başladım.
Palmiye ağaç kabuğunun üzerine çam ağaçlarını, kardan adamı ve mısır bebekleri yani Hüberyaları yapıştırdım. Kuru ağaç dallarını ilave ettim. Dala da bir kuş lazım değil mi? :)  Daha önceden yaptığım mısır kabuğundan kuş dala kondu.
Turunç kabuğundan yaparak kuruttuğum gül ve sığla kozalaklarını ekledim. Kışla gülün bir ilgisi yok ama turunç bir kış meyvesi :) Eeee kış deyince odunları da unutmamak lazım. Kış meyvesi portakal kabuğundan yaptığım süslerle boşlukları doldurdum. Veee tabii ki kışın olmazsa olması kar.

duvar süsü
Doğa bize her şeyi sunuyor değil mi? Yeterki bakmasını bilelim.
En büyük destekcilerim eşim ve kızıma çok teşekkür ederim. Çalışmalarıma onun için HÜBERYA adını verdim. Anlamı mı? Eşimin adı HÜseyin, benim ismim BERrin, kızımın ismi manolYA. Bilmem anlatabildim mi? :)
Kışın tüm güzelliklerini yaşamanız dileğiyle sevgiyle kalın. Tüm yarışmacı arkadaşlara da başarılar diliyorum.

Yarışma duyurum burada.

8 yorum gelmiş

  1. huber

    çok teşekkür ederim sevgili nazesen.sizin de kitre bebek çalışmalarınız hoş.kitre bebeği ben de denemiştim ama zorlandım.sevgiler:)

Bir Cevap Yazın

huber

Merhaba, Emekli öğretmenim .Zonguldaklıyım ama Antalya'da yaşıyorum.Evliyim ve bir kızımız var. El sanatlarını çok seviyorum. Emekli olduktan sonra daha çok zaman ayırabiliyorum el sanatlarına. Yaptıklarım beni ve çevremi süslüyor,renklendiriyor ve neşelendiriyor.Öğrendiğim tekniklere mutlaka bi şeyler eklerim. Çalışmalarımın çoğu kendi tasarımlarım. Çalışmalarımı daha çok kişiyle paylaşmak için buradayım.Elişi tadında güzel günleriniz olsun:))))))

Polimer kilden minyatür obje eğitimi

| | 0 Yorum

Polimer kil hediye fırsatı

| | 0 Yorum

Fiyonk detaylı bebek taytı – çekiliş

| | 0 Yorum

Polimer kil minyatür eğitimi

| | 0 Yorum

Fimo minyatür obje eğitimi

| | 0 Yorum

Polimer kil (fimo) minyatür obje eğitimi

| | 0 Yorum

10marifet’in doğum gününü böyle kutladık

| | 1 Yorum