Pazar, Aralık 11, 2016

Kendimce lambader

21

dekorasyon önerileri
Lambaderin pahalı olduğunu düşündüğümden kendim yapmaya karar verdim. Yapım aşamalarını paylaşmak isterim:

İlk olarak 1×1 cm çıta kestim. Bunları 130x25x25 boyutlarında kare prizması şeklinde oluşturdum.

Alt kısmına mdf sunta kestirip matkapla 25cm’lik bir kare şeklinde köşelerden delip, çıta uçlarını buraya soktum.

İskeletin içine 2 tane gün ışığı 20w’luk tasarruflu ampul yerleştirdim.

Sonra eşime, evde fazla olan güneşlik perdeden aynı ebatlardan 2 mm fazla ölçüyle diktirdim. Alt tarafı açık bıraktırarak üstten geçirdim.

dekorasyon önerileri

Şu şekilde bir görünüm elde etmiş oldum.

dekorasyon önerileri

Yandığı zama böyle görünüyor. Nasıl, fazla zor değil, değil mi?

21 YORUMLAR

  1. Çok başarılı olmuş. Tebrik ederim sizi, harika bir azim işi. Zira yapımının çok da kolay olduğunu sanmıyorum, çoğumuz bununla uğraşmaktan kaçarız.

    Çok beğendim, şık ve sade. 

  2. süper olmuş…eşiniz çok sevinmiştir eminim…
    bir soru: yukarıdaki ampulun kablosu nereden gidiyor?
    yeni paylaşımlarınızı dört gözle bekliyorum.

  3. Elınıze saglık cok guzel olmus ama benım anlayamadıgım sey yukarıdakı lambanın kablısunu serden gecırdınız goremedım ben ….?

  4. çok güzel olmuş ellerinize sağlık oldukçada ekonomik bir çözüm olmuş zira bu tarz ürünler çok pahalı oluyor. normal kumaş kullanmak problem çıkarmaz mı acaba? sararma solma hatta yanma gibi?

  5. Herkese çok teşekkürler. Lambaderin kablosunu gölge yapmasın diye Çerçevenin ağaçların iç kısımlarından dolaştırdım.Geliştirmeyi düşünüyorum daha detaylı resimleri ekleyebilirim. 

  6. xmadame- sizede teşekkürler.bezi güneşlikten yaptım.hem ekonomik hemde sizin dediğiniz gibi bu durumlara karşı koruyucu olur diye.kolay gelsin.