Lambader yapımına devam

-

el yapımı lamba
İlk yaptığım lambaderden pek farkı yok ama bu sefer daha sağlam olsun diye mdf’den kestim. Dikişleri kalınlaştırdım. 130 cm boyunda çift kademeli anahtar taktım, tek ya da iki lamba olarak yanıyor.

lambader yapımı
Bezin arka kalan kısmına gizli fermuar diktirdim daha kullanışlı oldu.

lambader yapımı
Ütüsüz bir şekilde hızlıca paylaştım, heyecandan. Sanırım kenarları kalın olunca daha kaba gösterdi, bu konuda eleştirilerinizi ve fikirlerinizi esirgemeyin, teşekkürler.

Yandığında da bu şekilde görünüyor. Lamba yapımı konusunda cesaret ve fikir isteyenlere bilgi verir umarım.

11 yorum gelmiş

  1. çok güzel olmuş nasıl bir kumaş kullandınız? ince olanı da görmüştüm ince daha güzel bence…ben de yapıcam eşimde elektrik işini ayarlar:)

  2. ercan8474

    Vildan_selin hanım teşekkür ederim., Krem renkte güneşlik kullandım.İnce kullanmak istemedim hem içini belli ediyor, hem de ışık dağılıp süzülmüyor.Biraz kalın olması ışığın yerini belli etmeden her yere dağılmasını sağlıyor.Gün ışığı 20W tasarruflu ampul kullandım.Resimde pek belli olmuyor ama aydınlık. Yinede tercih farklı olabilir.

  3. meralice

    çok güzel olmuş. hatta süper. ben de en kısa zamanda denemek isterim. inşallah başarırım. çünkü çok beğendim. çok beğendim. çokbeğendim

  4. Elinize sağlık güzel bir iş çıkarmıssınız, ustteki ampulu nasıl bagladıgınızı merak ediyorum.. aşağı sarkan şey de çıta mı, yoksa ampuller ile birlikte gelen o plastiğin kendisi mi ?

  5. ercan8474

    Teşekkür ederim.Üstten sarkan çıta.Beyaza boyadığım için pek belli olmuyor.Duydan çıkan kablo deliğine çıtayı sıkıştırdım.Üstteki kare çerçevenin ortasına bir çıta daha koydum.Duyun çıtasını ona monte ettim. Binevi T oldu.Bütün kabloları da çerçeveye dolayarak sarkmasını engelledim.Umarım anlatabilmişimdir.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Kış temalı gece lambası

| | 4 Yorum

Strafordan dekoratif şömine yapımı

| | 11 Yorum

Mevsimlerden hazan – abajur yapımı

| | 14 Yorum

Spiral lambader yapımı

| | 20 Yorum

Kendimce lambader

| | 21 Yorum

Kumaştan gece lambası yapımı

| | 0 Yorum

Gece lambası yenileme

| | 3 Yorum