Kurdele nakışlı bohça ve havlu kenarı yapımı

-

kurdele-nakisi-pembe-bordo-cicekli-havlu-kenari-ve-bohca-modeli

Kurdele nakışlı bohça ve havlu kenarı çalıştım. Pembe ve bordo renklerde kurdelelerle oldukça hoş oldu. Sizin de kolaylıkla yapabileceğiniz modeller. Kursuna gitmemiş olmama rağmen çok kısa sürede yaptım. Yapmak isteyenler detaylar için buyursun. Bu anlatıma bakarak siz de bu tip bir kurdele nakışı havlu kenarı ve bohça yapabilirsiniz.

Gereken malzemeler: Bohça için saten kumaş, pembe ve bordo kurdele nakışı kıvrımlı kurdeleleri, kurdele nakışı iğnesi, simli nakış ipi, süslemek için inci boncuklar, işleme sırasında kullanmak için kasnak, makas.

Bohçayı yapmak için, istediğiniz boyutta kare olarak keseceğiniz saten kumaşın kenarlarını güzelce kıvırın. Piko yaparak bastırın. Kurdele nakışı için tasarladığınız çiçek modelini kurşun kalemle kumaşın üzerine çizin ki muntazam çalışabilesiniz. Çalışacağınız kısmı kasnağa geçirin ve sarı simli iple nakış kısımlarını işleyin. Normal iğne iplikle, kurdelenin kenar bölümünden iğneyi batıp çıkarak dikmek sureti ile kurdeleyi büzdürebilirsiniz. Katlayarak ve üst üste koyarak karanfil şekli oluşturabilirsiniz. İnce kurdele alıp onu da kurdele nakışı iğnesine geçirin ve işleyerek bu şekli ortaya çıkarın. Yaprakları da aynı şekilde kurdele nakışı iğnesi ile yapabilirsiniz. Yakın plan fotoğraflar ile daha detaylı göstermeye çalışayım.

kurdele-nakisi-karanfil-bohca-isleme

karanfil-desenli-kurdele-nakisi-havlu-kenari-motifi

kurdele-nakisi-karanfil-deseni-havlu-kenari-cicek-yapilisi

Kurdele nakışını ve bu nakışla süslenmiş havlu kenarlarını, çeyizlik bohçaları seviyorsanız bu örneği mutlaka denemenizi tavsiye ederim. Umarım sizin için fikir verici olabilmişimdir. Daha başka nakışlı, işlemeli havlu kenarı modelleri, örnekleri, misafirlik ya da çeyizlik havlu kenarı işlemeleri, nasıl yapılır açıklamaları için 10marifet’in dantel-nakış bölümü altındaki havlu kenarı kategorisinde gezinebilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

Kanaviçe işli havlu kenarları

| | 0 Yorum

Etamin işli havlu kenarı

| | 0 Yorum

Kanaviçe isim işlemeli havlu kenarları

| | 0 Yorum

Kanaviçe takım logolu havlu kenarı

| | 0 Yorum

Kanaviçe işlemeli çeyizlik havlu kenarı

| | 0 Yorum

Çeyizlik havlu kenarı modeli

| | 2 Yorum

Kanaviçe havlu kenarı modelleri – renkliisler

| | 0 Yorum

İğne oyası havlu kenar dantelleri – sihirlibohcam

| | 0 Yorum

İğne oyası havlu kenar dantelleri – Elif Çeyiz

| | 0 Yorum

Tığ işi kedicikli havlu süslemesi

| | 0 Yorum