Cuma, Mayıs 26, 2017
Tığ işi örgü mor babet patik modeli

Tığ işi örgü mor babet patik modeli

94
tig-isi-orgu-mor-babet-patik-modeli
mor-orgu-babet-patik-modeli

Mor renkte tığ işi örgü bebek patik modeli. Evde giymek için örgü babet patikleri çok şık oluyor. Bunlar da pembe mor tığ işi çiçekleriyle pek de süslü oldular. Yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar, nasıl olmuşlar sizce?

EDİTÖR NOTU: Örgü patik modelleri çok sevilen ve aranan el işi çalışmalarından oluyor her zaman. Küçüklüğümüzden beri hepimiz bir şekilde örgü patikler giydik, hala da giyeriz. Çeşit çeşit, renk renk örgü patik modelleri arasında babet patikler ayrı bir yere sahip, çünkü çok zarif oluyorlar. Birkaç modele bakalım ve örgü babet modelleri ile ilgili biraz daha algımız açılsın, bir de güzel bir örgü babet patik nasıl yapılır tarifi alalım, başlayalım örmeye. Hadi buyrun:

ÖRGÜ BABET PATİK NASIL YAPILIR, NASIL ÖRÜLÜR?

orgu-modelleri-yesil-orgu-babet-patik-nasil-orulur

sakalli-ipten-lacivert-orgu-babet-patik-modeli

yesil-pembe-cicekli-orgu-babet-patik-modeli

siyah-pembe-run-babet-orgu-patik-modeli

siyah-pembe-run-babet-orgu-patik-modeli-1

94 YORUMLAR

  1. patikler şahane, merak ettiğim ayakkabı gibi nasıl dik duruyorlar??? Emeğine sağlık canım. Bu renk tam benlik olmuş :)

  2. gerçekten çok şekerler.diğer yeşillerde çok güzeldi.ayrıntılı bir şekilde anlatmışsın teşekkürler.ellerine sağlık..bende yeni keşfettim örgüyü daha 20 yaşındayım gerci :).ufak tefek şeyler örmeyi çok seviyorum.bu babetlerden örmek istiyorum :)inşallah beceririm

  3. sevgili kokosh20 ben kendimi bildim bileli örgü örerim :) daha ilkokula gitmiyordum örgü örcem diye tutturunca bir elbezi başlayıp verirlerdi elime onu örmeye çalışırdım.ama 20 yaş kesinlikle geç değil,yanındayız ve seni destekliyoruz :) takıldığın yerlerde sormaktan çekinme,kolay gelsin…

  4. yeşille bize yapabilirsinize dair ümit verdin morla yapamayacağımızı yapsak bile bu kadar mükemmel yapamayacağımızı anladık(sözümü her zaman geri almaya hazırım)morardık sırada ne var ya aaa çok güzeel olmuşlar vallahi ellerine sağlık ne diyim birde şarkı üstüne ellerine sağlık hadi durma kutla bu zafer seninn…. :=)

  5. ev patiklerinden nefret etsemde (sanırım çocukluğumla ilgili psişik bir durum:),bunlar yemin bozduracak cinsten bende kızıma öreyim bari.hem küçük çabuk örerim hemde yeminimi bozmamış olurum:)

  6. ellerine sağlıkçok güzel olmuşlarama ben hiç örgü bilmiyorum :(bana yapıp hediye edebilirmisinizçok mutlu olurum :)

  7. bundan sonra miragex in adını babet ustası olarak değiştirelim, çok güzel bunlarda. Normalde sıkı veya sert örgü için gerektiği kalınlıktan daha ince şiş kullanılır. Sende öyle mi yaptın

  8. renk model çok güzel ama sizin çok muntazam örgü örmeniz modeli ortaya çıkarıyor. ellerinize sağlık.harika olmuşlar.

  9. mayyyyaaak güzel olmuş buda yaaa….. nasıl düzgün örülmüş nasıl gerçek babet gibi duruyor ellerinize sağlık ben örsem basbayağı patik olur bu :((((

  10. ipin üzerinde 3-3.5 numara şişle örmek gerektiği yazıyordu,bende 3.5 la ördüm.yani daha ince şiş kullanmadım.

  11. sevgili miragex,bakıyorum diğer üyelerin sorularını,maillerini cevaplıyorsunuzbizi tanımadığınız için cevap yazmıyosunuz herhalde diye düşünüyorumbilmiyorum doğru mu yanlış mı düşünüyorum

  12. Örgüye ilk başladığımda annem sık ör biraz süzgeç örmüyorsun diyerek örgümü hep sökerdi,o zamanlar şimdiki gibi büyük numara şişler yoktu.(yada biz bilmiyorduk) Annem 2 numara şişlerle örgü ördürürdü.Ona göre 3.5 numara şişler haylaz işiydi.Örgü şişler üzerinde asla kaymazdı ördüğüm elbezi veya kırlent resmen kolalı gibi olurdu.Hatta annem kırılan şemsiyelerden şiş yapardı,altına at boncuğu eritir takardı bu şişler herhalde 1.5 numara şişe tekabül ederki yazarken bile gerildim.İğnelerle örgü örmek bitmez bir işe başlamak gibi birşey,makina örgüsü halt etmiş öyle muntazam örmek zorundaydık yoksa anında istersen yaka kesime gelmiş ol annem sökerdi azar işitmesi de cabası.Şimdi 7 numaranın altında örgü örmüyorum en son kızıma 6 numara şiş,akıllı iple süeter ördüm.Şimdi eşime 5 numara şiş,batik iple kazak örüyorum(7-8 numara şişle 5 kazağa bedel)Sanırım miragex de elörgüsü sıkı olanlardan.Halen ip alırken üzerinde yazan numaradan 0,5 numara daha büyük şişle örerim ancak denk geliyor.Yoksa çok sert oluyor.

  13. şunun bir de alttan çakilmiş resmini alsak nasıl olur acaba ben hala çalışmalara devam edip bişe yapamayanlardanım üst taraf her seferinde büyük oluyor :(

  14. kesinlikle yanlış düşünüyorsun sevgili 59,diğer arkadaşları sizden daha fazla tanımıyorum inanın.sizin sorunuza gelince sırada o kadar çok arkadaşım var ki babet bekleyen, ‘tabiki sizede örerim’ de diyemedim ‘yok olmaz’ da diyemedim,ne diyeceğimi bilemedim anlayacağınız :(

  15. miragex diyor ki;pembesini de göndereyim mi diye sordum kimse de bana cevap vermedi,bende sitem edeyim mi şimdi :))

    daha ne kadar çatlatmayı düşünüyorsun pembe sonra :=)şaka şaka :=)

  16. daha önce nasıl yapıldığını tarif etmiştim ya altı ve üstü ayrı örüp dikiyorduk,şimdi yeni birşey deniyorum,patiğin tamamını tek parça halinde örücem,aşamalı olarak her açıdan çekilmiş fotoğraflarını gönderirim :) bu arada hepinize tek tek teşekkür ediyorum ilginizden dolayı.üzmeyeyim kimseyi :)

  17. Elinize sağlık çok hoş olmuş. Arkadaşlar 4 gün önce ilk yazımı yollamıştım, ne zaman yayınlanacak bu.Yayınlanmama ihtimalide varmı. Yeniyim bilgilendiriseniz sevinirim…

  18. sevgili miragexilk önce mailime cevap verdiğin için çok teşekkür ederim sanasonuç nedir ?hediye babetler geliyor mu:) , gelmiyor mu :(sevgilerle …

  19. Merhaba miragex ellerine sağlık babetler çok güzel.. Ben de denedim, fakat bir farkla tabanını deriden yaptım, o şekilde de gayet hoş oldu.. Yalnız deriye iğne geçirirken epeyce zorlandım..

  20. hayır pembeyi gönderme diyecektimki geç kalmışım. daha fazla görmek istemiyorum yapamadığım şeylere bakmayı kıskanıyorum kardeşim aaa.

  21. Günaydın:) ortaya çıkacak şeyden pek emin olamadığım için deneme amaçlı yapmıştım kalan iplerden iki renk olarak çıktı, yani amacıma ulaştım ama renk içime sinmedi.. o yüzden yeni yapacağımın fotğrafını göndersem nasıl olur?

  22. miragex sizi tebrik ediyorum ördüğünüz babetler şahane, süper süper. bende sizin verdiğiniz ölçülere göre yapmaya çalıştım ama bi türlü böyle güzel olmuyor. yalvarıyorum size ne oluur daha ayrıntılı resimli anlatın nasıl yaptığınızı. çok merak ediyorum ve yapmak istiyorum.

  23. sevgili banumia daha kolay bir yöntem geliştirdim aşamalı ayrıntılı resimleri ekleyeceğim ama bu aralar o kadar yoğunum ki fırsat bulamadım.ama mutlaka ekleyeceğim ara sıra bakın siz :)

  24. miragex,sırf bu patik için siteye üye oldum çok güzel:)örülüşünü lütfen tarif edermisniz…emeğinize sağlık çok beğendim…:)

  25. çok teşekkür ederim seyda87,patiğin tarifi ‘bunlar da benim ev babetlerim’ başlıklı diğer yazımın yorumlarında var oradan bakabilirsiniz.bir bakın takıldığınız yer olursa yardıma hazırım herzaman.kolay gelsin.

  26. merhabalar yeni babetlerimi gönderdim ama yayınlanmıyor,kısa zaman önce benzeri yazı göndermişim :))) bende buraya ekledim

  27. MUHTEŞEEMMMM,Miragex bunları kolalıyor musun? napıyorsun? ne kadarmuntazam duruyor. çok sıkı örüyorum diyorsun da bu kadar mı güzel olur. ellerine bir değil bin sağlık olsun:))

  28. sevgili miragex sırf senin patiğinin tarifini öğrenmek için siteye kayıt oldum.bende denedim ama taban kısmını tutturamadığımı düşünüyorum.lütfen aşamalı olarak fotoğraflarmısın.çok rica ediyorum senden

  29. şimdi yazılan yazıları dikkatli okuduğumda görüyorumki benim gibi birçok insan var ama gerçekten miragex yazı ile anlatman yetmiyor aşamalı foto ile tarif edersen memnun olucaz :)

  30. çok yaşa sesiber :)) sevgili nursudo bende alt ve üst parça uyduramama sorunu üzerinde çalıştım ve sizler için tek parça halinde örmek için bir teknik geliştirdim hatta bu son yaptıklarım öyle.iş yoğunluğum sebebiyle henüz fotolarını çekemedim ama çok yakında göndericem.

  31. Miragex seri üretime geçmişsin. Böylesine güzel bişey yaratıp ondan para kazanmakda çok keyifli olsa gerek. Mavililer de çok güzel olmuş.Hepsi güzel.

  32. hadi ya miragex senin gibi bir dahiden bir foto bu kdr beklemek üzüyo beni açıkçası rüyalarıma girer oldun anlasana sabırsızlığımı :)

  33. YEŞİL BABATLERDE YAPILIŞINI ANLATMIŞSINIZ ÇOK TEŞEKKÜRLER SÜPER ÖTESİ BİŞ OLMUŞ DIŞARIDA GÖRSEM 20 YTL KESİN ALIRIM ama şuan deniorum belki bunlara benzer sagol;=)ya ama kafama takılan ön uç kısımlar nasıl birleşior birdahaki babetlerinde dikmeden önce gösterirsen çooook memnun olurum teşekkürler..

  34. çok teşekkür ederim,artık alt ve üst tek parça halinde örüyorum fırsat bulursam en kısa zamanda yapılışını göndericem :)

  35. öylemi…20 eder hemde rahat eder vallahi:D süperler çünkübu arada merakla bekliorum ablacım başlıcam çünkü bende seni bekliorum

  36. canım kardeşim ben gündüz çalışıp akşam örebiliyorum o yüzden fotoğrafa pek zaman ayıramıyorum,ama yenisine başlayınca çekicem resimleri ok?

  37. cok güzel olmuş ama bende denedim olmuyor lütfen detaylı fotarafını bende istiyorum. denedim ama alakalı olmadı siznkine benzemedi tabanı nasıl yuvarlak kestinizki önü yuvarlak olmuş birde 36 numara için ölçüleriniz varsa onlarıda yazarmısınızteşekkurler

  38. lütfen mor babetlerin nasıl yapıldını bana anlatın hayran kaldım çok riçaediyorum yeni üye oldum bende yapmak istiyorum teşekkür ederim