Pazartesi, Aralık 5, 2016
Yeşil pembe tığ işi örgü babet patik modellerim

9

cicekli-yesil-tig-isi-orgu-babet-patik-modelleri

Merhaba. Ben aranıza yeni katıldım. Annemle yaptıklarınızı ilgiyle takip ediyoruz. Annem el işi göz nurlarını yayınlamak istiyor. Ben de bilgisayar konusunda ona yardımcı olacağım bundan sonra. 10marifet’te görüp beğendiğimiz yeşil babetlerden annem kardeşimle bana da ördü. İşte burdalar :)

EDİTÖR NOTU: Örgü patik modelleri arasında en sevilen türlerden biridir örgü babet patik modelleri. Çok zarif ve çok şık olduklarından zevkle giyilir, zevkle de örülür. Renk renk, çeşit çeşit örgü babet patik modelleri, örnekleri arasında gezinmek için 10marifet’in örgü bölümü altındaki giysiler kategorisinde örgü patikler kısmında sizi bol bol patik modeli bekliyor, oraya davetlisiniz. Ama biz de buraya birkaç örnek ekledik ve bir de örgü babet patik nasıl yapılır tarifi verdik. İşte buyrun:

ÖRGÜ BABET PATİK NASIL YAPILIR, NASIL ÖRÜLÜR?

orgu-modelleri-yesil-orgu-babet-patik-nasil-orulur

sakalli-ipten-lacivert-orgu-babet-patik-modeli

yesil-pembe-cicekli-orgu-babet-patik-modeli

siyah-pembe-run-babet-orgu-patik-modeli

siyah-pembe-run-babet-orgu-patik-modeli-1

mor-orgu-babet-patik-modeli

tig-isi-orgu-mor-babet-patik-modeli

9 YORUMLAR

  1. orjinal patiklerin ipiyle annenizin yaptığı ip farklı sanırım.ama çok güzel olmuş.ellerine sağlık annenizin.hoşgeldiniz bide.

  2. yapılışını anlatır mısınız ya da blogunuz var mı? bende bunlardan örmek istiyorum. annenizin ve tüm annelerin ellerine sağlık. hoşgeldiniz….

  3. Annenizin yorumu da farklı ve güzel olmuş,bilek bağcığı ayrı bir hava katmış .ayağına da çok yakışmış.sıcak bir hoşgeldin diyorum.yakında annene de bilgisayarda bu işleri nasıl yapacağını da öğretirsin.ben de kızlarımdan çok yardım aldım ve öğrendim.annene ve sana tekrar hoşgeldin diyorum

  4. arkadaşın örnek alıp ördüğü babetlerin anlatımı çok tıklananlarda bu ayın en çok tıklananlarında birinci sırada olan “bunlarda benim ev babetlerim” başlıklı yazıdır.orada yapılış açıklaması var.