10marifet sergisi için geri sayımdayız, yeni işlerimiz geldi

-

10marifet sergisi

10marifet’in çok marifetli sevgili üyesi Noyumberry, sergi için bize harika işlerinden koyduğu bir paket gönderdi. İçinde güzelim bir dantel yaka, cici bici kitap ayraçları ve şirin midye magnetler var. Beğeneceğinizden şüphem yok.

10marifet sergisi

10marifet sergisi

10marifet sergisi

Sergi için son 10 gün!

Teşekkürler Noyumberry…

shane

19 yorum gelmiş

  1. Hepsi birbirinden güzel ve en önemlisi çok güzel bir amaç için biraraya gelmişler!
    Alacak olanlar güle güle, güzel günlerde kullansın; yapanın elleri dert görmesin :)

  2. szogretmen

    arkadaşlar,ben uzun zamandır nete çok kısa süreiğine giriyordum.bir kaç parça bişeyler bende yollamak isterim.adres tarih nasıl ulaşacağım?nasıl olacak bir açıklama istesem?

  3. zulaltan

    szogretmen , bu adrese yollayabilirsiniz
    Çalışmalarınızı bize gönderebilmeniz için adresimiz:

    10marifet
    Sinanpaşa Mah. Şair Nedim Cd. Ceylan Apt. No:22 D:3 Akaretler / Beşiktaş / İST.
    tel: 0212 327 50 30

  4. yagmuryurek

    çok hoşlar ellerinize sağlık :)
    zulal shanenin işine göz koymuş gibi geldin bana :) :) :) şaka şaka alınma sakın :) seni sevdiğime yapıyorum…
    teşekkür ederiz noyumberry :)

  5. yagmuryurek

    eeee sende onu aratma o zaman sitede :)
    çalış çalış….
    keşke yağmur olabilsem de yağabilsem be zulal…. yumuşacık dokunuşlarla toprağa değsem mis koular yaysam ortalığa… huzur ve barış götürsem…. ah ah ahhhhhh…

  6. shane

    harikasınız arkadaşlar. çok teşekkürler yardım için :) bekliyoruz sevgili szogretmen. eksik olmayın.

Bir Cevap Yazın