10marifet sergisinin bereket kuşları

-

10marifet sergisi

Sevgili nowacraft, sergimiz için bereket kuşları gönderdi. Hem de bir sürü! Bu güzelim kumaş kuşlar, sergiye adları gibi bereket getirecek, uğur getirecek. Hem dağ gibi iş gelecek hem hepsi satılacak :)

10marifet sergisi

Kuşların arasına fil de karışmış :)

10marifet sergisi

10marifet sergisi

10marifet sergisinin tüm geliri, Türkiye Korunmaya Muhtaç Çocuklar Derneği’ne bağışlanıyor. Çok insan sergimizi duyarsa, çok gelir elde edebiliriz. Lütfen siz de etkinliği duyurmamıza yardım edin. Kullanabileceğiniz görseller burada.

Teşekkürler nowacratf…

shane

8 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    ne kadar güzeller her birinin deseni ayrı güzel çok sevdim.doğadaki tüm kuşlar bu sergide sanırm.bereketli bir sergi olacağı kesinleşti kuşlar yalan söylemez .nowacraft yüreğine sağlık :)

  2. nowacraft

    Tek başımıza ne sesimiz çıkıyor ne gücümüz yetiyor. Birlik beraberlik olunca yapılmayacak iş yok. 10 marifet olarak doğru bir amaç- hedef seçildi. Alah kolaylık versin, organizasyonu sonuna kadar başarıyla tamamlayın.Benim de çorbada tuzum olsun.

  3. shane

    sizler böyle destek verdikçe bizim de gücümüz artıyor. umarım alnımızın akıyla altından kalkacağız ve elimizden gelen en büyük bağışı beraberce yapacağız. sonra da burda bitmeyecek, her sene tekrar etmeye niyetliyiz…

  4. senayatilgan

    Her biri bin bereket getirsin hem katılan el emeği sayısı hemde katılımcı sayısı çok olsun. Silinsin süpürülsün tüm harika eserler. Bu kuşlar vesile olsun ama onlar da satılsınlar :) Vesile oldular diye ayrıcalık yok ofiste kalamazlar onlar da görevlerini yerine getirecekler inşallah :) Ellerinize sağlık….

  5. nowacraft

    İnşallah herşey umduğunuzdan da başarılı olsun.Ama madem böyle hayırlı bir işe kalkıştınız ve bu kadar insanı organize etmeye çalışıyorsunuz, işleri şimdiden sıkı tutun, iyi planlayın ki emekler ve ümitler hüsran olmasın. Ben başaracağınıza inanıyorum, hadi göreyim sizi…:)

Bir Cevap Yazın