10marifet sergisinin zarif bebekleri

-

10marifet sergisi

10marifet sergisi için gelen işlerin sayısı çok arttı son günlerde. Sergide o kadar çok iş olacak ki… Harikasınız. İşte bir el de sevgili fiamma1‘den geldi, ki kendisi daha önce de çalışmalarını göndermişti zaten. Yetinmemiş, yine o harika bileklik ve broşlarından yollayıp yanına da güzelim bebekler eklemiş.

10marifet sergisi

10marifet sergisi için son 8 gün!

İkinci kez teşekkürler fiamma1…

19 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    vayyy kaç ay olmuş fiamma1’in sergi ürünlerine yorum bırakalı . o zaman sergiye sıradışı bir şey öreyim demiştim, sonra çocuklar yararına bir sergiye dönüşünce satılabilecek, fazla uçuk olmayan bir şey örüp yolladım.. sanki aylar değilde yıllar geçmiş gibi geliyor ben buraya üye olalı..
    fiamma1 yeteneğini yine konuşturmuş çok farklı, güzel tasarımlar yollamış yüreğine sağlık :)

  2. Hepsi birbirinden şahane ve çok özel olmuşlar. Sergide ilk kapışılacaklar içindeler kesinlikle :)
    Ellerinize sağlık Fiamma – üstelik ikinci kez olmuş katkınız; o nedenle güzel yüreğinize de sağlık :)

  3. fiamma1

    Zulaltancığım, Nurdank cığım teşekkür ederim, dilerim kapış kapış satılsın ki sevincini de hep birlikte yaşayalım.
    Shaneciğim kusura bakma paketleme falan yapamadım aniden postane tarafına evden çıkınca:(, evde paket kağıdı falan aramaya kalksam bir gün sonra bir gün sonra derken iyicene gecikecekti göndermem. Kızların allıklarını da unutmuşum, bir ponpon yanaklarına sürüverirsiniz artık siz teyzeleri:))

  4. yagmuryurek

    ayyyyyy şimdi patlıcam bebekler ne kadaaaaaar tatlı…. ay bi de hanım hanım oturmuş poz vrmişler :)
    ellerinize ve yüreğinize sağlık fiamma1 :)

  5. fiamma1

    Adadenizim, Yağmuryürekciğim, Senaycığım teşekkür ederim. Pek hanım hanım gözüktüler burdan bakınca benimde gözüme:)) Aslında çok yaramazlar, ayakları kolları oynuyor:))

  6. shane

    vallahi yolda yorulmuslar herhalde, hic itiraz etmeden oturdular peteklerin uzerine :)

    sevgili fiamma1; rica ederim, guzelce geldiler iste. allik konusunu tam bilemedim ama sahne oncesi hazirliklarini yaparim tabii, bir kendime bir onlara suruveririm ne olacak :)

  7. senayatilgan

    Ayrıca bebeklerin pek bir hanım hanımdılar hiç yaramazlık yapmıyorlardı. Elbiselerine bayıldım ama itiraf edeyim. Orda söyleniyordum ay bunların elbiseleri ne kadar da güzel bende mi yapsam diye bana gülüyordu birileri ama kimin güldüğünü bilemiyorum şimdi :)

  8. fiamma1

    Senaycığım güldürdün beni, senin iki iki yapman lazım elbilselerinden:)) Ben çıkarken bir tanesi ile Vakfın masasında selamlaştım:))
    Nuraycığım, teşekkür ederim.

  9. esencan

    Fiamma1 sizin bebekler bizde :)) Biri bende biri arkadaşımda, siyah saçlı olanlar vardı bugün sergiden alıverdim, öyle çok öyle çok sevdim ki bebeklerinizi, gözüm gibi bakacağıma emin olabilirsiniz :) Birazdan koyacağım bloğa sergi resimlerini, evde de çektim benimkini .) Ellerinize sağlık, herşey çok güzel hem de , çok özeldi… Güzel bir gün yaşadık çoluk çocku, tekrar teşekkürler shane’e ve emeği geçen herkese:)

  10. fiamma1

    Esencancığım sevdiğine çok memnun oldum, hele ki böyle hayırlara vesile olması çok güzel bir duygu. Gerçekten çok güzel bir gündüi perşembe günü için planlar yapmaya başladık bile bir kez daha gitmek lazım benimde aklımda kalanlar var halen:)) inşallah kalmıştır diyeceğim Perşembe ye ya bir yandan da gönlüm hepsi satılmış olsun diyor:))

  11. esencan

    Sevmek ne, bayıldım :) Bloğa da sergi resimlerini koydum, gidemeyenler gezmiş gibi olsun diye de epey bi resim çektim :)
    Herkesin ellerine sağlık, çok hayırlı bir işte bizim de katkımız oldu çok şükür :) Bi daha olsun, bi daha işleyelim, yapalım, yeter ki olsun ;)
    sevgiler…

  12. yldoz

    Günaydın Herkese
    Benimde kafamda almayı belirlediğim birkaç parça vardı ama maalesef trafik den birazda yeri aramaktan geç kalmışız
    Ama kalan güzell parçalardan aldık orada bayağı kişi vardı Güzel bir sergiydi. Emeği geçen herkese gönülden teşekkür ediyorum.

  13. fiamma1

    Sserpilciğim iyi günlerde kullan.
    Yldozcuğum belki servisle veya taksi ile gelmek en iyi seçenekti biz de fena halde okulun içinde ara yollarda kaybolduk. Okulun iç yolları rezalet yıllar önce etilerde otururken gitmiştim okula ki böyle bir okulda böylesi yolları görmeye üzüldüm. Park sorunu da vardı okulda…

  14. ssserpil

    tesekkurler fıamma cımmm…arabamla ılgılı yazının lınkını verebılırmısın tatlım bulamadım ben..

  15. yldoz

    fiamma1 , valla Avcılar’dan 11.45’te yola çıktım. Servis saatlerini yakalayamam 14.00’de de ben çoktan giderim oraya dedim ama maalesef Avoncuların Ortaköydeki yürüyüşleri beni felç etti. İyiki arabayla çıkmadım arabayla gelmeye kalksaydım demekki hiç gelemeyecektim. Okulun kapısına gelince görevli okulun içinden daha uzun Aşiyan’ın oradan daha kolay dedi ama yokuş iflahımızı kesti. Neyse sonunda ulaştık. Evet galiba en akıllıcası servisi kullanmakmış. Yeri biraz ters ama boğaza karşı oturup çaylarımızı içmek yapılan güzellikleri görmek iyi geldi.

Bir Cevap Yazın

shane

Video: Boncuk lale yapımı

| | 0 Yorum

Taşlı bilezik yapımı

| | 0 Yorum

Boncuklardan bileklik yapımı

| | 0 Yorum

Üçlü deri bileklik yapımı

| | 2 Yorum

Eski penyeden bileklik yapımı

| | 3 Yorum

Video: Lastiklerden kolay bileklik yapımı

| | 2 Yorum