Çarşamba, Mayıs 24, 2017
2009 Sonbahar Yarışması, Sonbahar Şeyi

2009 Sonbahar Yarışması, Sonbahar Şeyi

26

Evet ilk defa yaptığım işlerden birini sizinle paylaşabiliyorum…Kısmet 2009 sonbahar yarışmasınaymış.Tema sonbahar olunca, sonbaharda da hava bir açıp bir kapayınca ortaya böyle bir boyunluk çıktı.Keçe kırpıntılardan mamul olup yaklaşık 3.5 metre uzunluğundadır.Yapması çok eğlenceli ve basit olmasına karşın biraz oyalayıcı bir iş oldu.

Şöyleki; önce olabildiğince fazla keçe minik üçgenler kestim. Üçgen diyorum ama şeklin düzgün olması çok önemli değil. Daha sonra iğneyle pek de fazla kalın olmayan bir ipe dizdim. İşte en oyalayıcı kısmıda buydu. Daha sonra da zincir çekerek hepsini birleştirdim. İşte bu kadar. Ama benim gibi eliniz ağırsa en az iki gün sürüyor tamamlanması. Her iki ucunu açık bıraktım ki istersem kolye, kemer ya da aklıma esen şekilde kullanabileyim diye. Ucuna da bir açıp bir kapatan hatta bazen yağmurlu hava durumu broşu yaptım:) Şimdi de sabırsızlıkla kışın gelmesini bekliyorum. Çünkü epeyce sıcak tutan bir şey oldu. Şey diyorum çünkü nasıl istersem öyle kullanacağım. Kemer, kolye, atkı, saç bantı,vs.Yarışma için tutmasanız da yorumlarınızı bekliyorum. Çünkü bu benim kendi yaptığım ilk gönderim:)))) ve sizin yorumlarınızı çok merak ediyorum.

26 YORUMLAR

  1. madem yorum istiyorsun al sana yorum :)) dün bloğunda da gördüm ve bayıldım, çok güzel olmuş, renk uyumu, görüntüsü muhteşem, emeğine sağlık.

  2. ben beğendiklerimi tutuyorum kaçmasınlar diye ondan sonra fırsatım oldukça yorum yapıyorum:) eline sağlık biltan blogunda da görüp pek beğenmiştim zaten:)

  3. Çok güzel özellikle ben de bulut kısmını cok begendim. Bu arada yağmur damlaları da çok hoş olmuş ayrıca bulut kısmını broş olarakta kullanabilirsin… Yalnız anlamadığım bir şey var benim bunu kaç kere boynuna doluyorsun?

  4. fiamma1 ;şöyleki evet hakkaten uzun, ama boynuma dolamadan birkaç kat toplayıp da dolayabiliyorum ya da tel kat olarak 7-8 kere falan :p

  5. e ben bunu nasıl ve neden görmemişim. tüm başlıklar sonbaharla başlayınca tıklamadan anlaşılmıyor içindeki.biltan çok sonbahar kokan ilginç bir aksesuar olmuş. bulutun yana takılması da çok hoş bir ayrıntı. bir de sanırım sel basmış:)) ellerine sağlık

  6. BİLTAN BEN BUNU GÖRDÜMDE KARAR VEREMEDİM BİLİYORMUSUN MANTIĞI BEĞENDİM AMA BOYUNDAKİ YOĞUNLUK RAHAT KULLANIMA UYGUN DEĞİL GİBİ GELDİ HA BANA BAKARSAN BEN İNCE ZİNCİRE BİLE DARALDIĞIM OLUR O AYRI. AMA SENİN DEDİĞİN GİBİ KIŞ İÇİNDE ANCA.EVET ŞÖYLE DÜZ SADE BİR KABAN ÜSÜTNDE OLACAK GİBİ GELDİ. YA BEN KARASIZ KALDIM EN İYİSİ SEN TAK BUNU BANA VERME YANİ:) AY LAFI EVİRDİM ÇEVİRDİM SONUNDA ZIRVALADIM İYİ ETTİM Mİ BİLEMEM. SONUÇ İL İŞİNİ ES GEÇEMEDİM:)

  7. Sesiber ve Kondor bende diyordum ki beğenmediler herhal ya da unutmuşlar beni:)))Kondorcum görüldüğü kadar yoğun ve ağır bişi olmadı hakkaten hafif, sentetik keçeden mamul çünkü.Beğenen ve beğenmeyen herkese teşekkür ederim. Zaman ayırıp ilgileniyorsunuz sonuçta.Yarışmadan ziyade nasıl olmuş ben onun merakı içindeydim.