Çarşamba, Aralık 7, 2016
5 ŞİŞLE İŞLEDİM

15 YORUMLAR

  1. emeğime değmedi çünkü çok kullanma şansım olmadı.. Çalışma hayatınız olunca herşey pratik olsun istiyorsunuz. ütüden felan uzak.. şimdi de yaşlandım aman boş dursun diyorum..

  2. elinize sağlık..ama herşey pratik olsundasevdiğimiz şeylerden de mahrum kalmayalım bence..serin kullanın istediğiniz zaman.. zaten sık sık yıkama gereği de duyulmuyor bu modellerdehafif bir kola yapın..bence kullanın gitsin.. boşdurmasından iyidir.. :))sevgiler.

  3. nasıl yani 5 şiş ile işlemek akonicim. bende 5 şiş ile bebek örmeye çalışıyorum ama baya zor düz örmesi bile…. ki sen desen yapmışsın ellerine sağlık :)

  4. sevgili yasemim, o zamanlar henüz çalışma hayatına atılmamıştım. zamanım evde geçiyordu kendimi oyalamak adına. Elişi ve kendi kıyafetlerimi de ben dikerdim:)yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar

  5. ne işlerken, ne de dikerken hiç aklımın ucundan geçmezdi bir gün pc de resimlerini yayınlayacağım.. Bunlar en azından resim çekme şansım olanlar. Şimdi pişmanın diğer diktiklerimin de keşke resimlerini çekme şansım olsaydı:((

  6. akoni bu tür örgüleri ütü ile değilde kola yaparak kullanmak daha avantajlı sulandırılarak yazırlanan kolalr var pazarlarda bulunuyor onlardan alıp hazırlarsan birde bu örgünü o kola ile ıslatıp örgünün büyüklüğünde gererek kolalarsan uzun süre bayıla bayıla kullanırsın çok hoş oluyo mutlaka öyle dene derim ellerine sağlık.

  7. ne kadar emek istediğini çoook iyi biliyorum…ben de denedim ama 5 tane şişi idare edemedim…gözlerim iyi seçsin diye öyle yakın tutuyordum ki,şişler gözüme girecek kadar hem de :(ama denediklerimi ben de ekeleyeyim yaa :)))bunu çok sevdim…ellerine sağlık can….