Çarşamba, Aralık 7, 2016
50 yıllık delikişi

50 yıllık delikişi

25

Anneciğimin el emeği göz nuru bu delikişi kırlentlerini yeniledim.Yıllarca kullanılmış.Misafir sedirinde yastık olarak.Rengi hafif solmuş,kenarları yıpranmış.Bende elden geçirip tekrar kullanıma soktum:))Pembe saten bantlar diktim.delikişinin altına gümüş lame kullandım.gümüş bir şeritle süsledim.

25 YORUMLAR

  1. Ya işte benim gibi serseri mayını sabah 08,30 akşam 17:30 arası bir koltuğa bağlar, öğlen yemeksiz hatta wc kalkmadan çalıştırırsan oda gider 50 yıllık delikişi konu başlığını 50 yıllık deli kişi olarak okur. naber gönüldenele

  2. kondor diyor ki;Ya işte benim gibi serseri mayını sabah 08,30 akşam 17:30 arası bir koltuğa bağlar, öğlen yemeksiz hatta wc kalkmadan çalıştırırsan oda gider 50 yıllık delikişi konu başlığını 50 yıllık deli kişi olarak okur. naber gönüldenele

    AY KONDOR NASIL GÜLDÜM ANLATAMAM.SEN ÇOK YAŞA EMİ:)))))))

  3. iyi ki annenizin sizin gibi değer bilen ve becerikli bir kızı varda bu hale gelmiş, çok hoş olmuş gönüldenele ellerine sağlık.

  4. Çok guzel olmuş sevgili gonuldelene, cok değerlenmiş annenin elleri ile senini ellerin birleşince… Nasılda temiz calışıyorsun hayranlarınızdanım efemmm…

  5. tuanaderin diyor ki;çok şık olmuş,bende de vardı büyükannem tarafından yapılan herhalde attım mıdır nedir bulamıyorum şimdi,ama hiç aklıma böyle yapmak gelmezdi,tebrikler.

    Ah canım .!atılırmı hiç.ne emek bunlar.Neyse artık buradasın.Öğrenirsin çer-çöp bişey atmazsın artık:)))Burada nelerden ne çıkıyor .

  6. ellerinize sağlık annenizin ve sizin. çok güzel değerlendirmişsiniz.benimde annemin çeyizine yaptığı yatak takımı vardı bu şekilde (yorgan ağzı,karyola eteği,sandık örtüsü) bende onların yıpranmış kumaş kısımlarını çıkarıp delik işi kısımlarınıpenceremin storlarının ucunda kullandım.. ama bu seferdeyıkamaktan ve güneşten erimelerinden korktuğumdanbir süre kullandıktan sonra vazgeçtim. ama yine de saklarım. benimkiler de 50-55 yıllık :)))

  7. Teşekkürler semyıl:)Bende de annemin hesapişi tekniğiyle elde yaptığı bir takım var.Onları nasıl değerlendirsem diye düşünüyorum.Perde güzelde dediğiniz gibi yıpranması çabuk olur.