ABLAMIN YENİ PRİZLERİ FİMODAN

-

EVET EFENDİM RAMAZANDI, BAYRAMDI, İŞ YOĞUNDU NİCEDİR BİR MARİFET SERGİLEYEMEMİŞTİM. AMA BOŞ MU DURDUM? HAYIR !. HER ZAMANKİ GİBİ BİTMEMİŞ BİR İŞİMİN İÇİNDE BAŞKA BİR İŞ. AH BEN YOK MUYUM AH. NEYSE EFENDİM YAZININ GİRİŞ BÖLÜMÜ İÇİN FAZLA BİLE OLDU BU PARAGRAF; GELELİM GELİŞMEYE:İFTAR VESİLESİ İLE ABLAMI ZİYARETE GİTTİM. BOYAYDI BADANAYDI DERKEN OTURMA ODALARINDA GÜZEL BİR DEĞİŞİKLİK YAPMIŞ. TAM “VALLAHİ ÇOK BEĞENDİM ” DERKEN ODA NE GÖZÜME PRİZLERİN OLMADIĞI İLİŞTİ. MEĞERSEM DEKORA ÇOK ZIT KALMIŞLAR. HEMEN ATLADIM “VER BAKALIM SEN ONLARI” SONUÇ AŞAĞIDA. BU DA YAZININ SONUÇ PARAGRAFI OLDU.

malzemelerimiz
malzemelerimiz

HAKİ VE GÜL KURUSU RENKLERDE BİRŞEYLER ELDE ETMEK İSTEDİM. GÜL KURUSUNDA PEK BAŞARILI OLMADIM AMAAAA

DİZAYN KONUSUNDA DA EŞİMİN ISRARLARINI KIRMADIM.

ÜÇÜ Bİ ARDA
ÜÇÜ Bİ ARDA

17 yorum gelmiş

  1. canbug

    umarım duvar rengine uymuştur, pardon kondor yapmışsa kesin uymuştur. bende ne diyorum allah allah.çok güzel kondor, kutlarım.

  2. kondor

    ay ay aman ay tebrikler almayı unutmuşum efendim… sağolun sağolun beni sizler var ettiniz efendim ay ay…bende bi sanatçı olma hevesi var zaten hava girdim hemen….iki priz yaparak…canbug bu bana ne güven ay kendimi şaşırdım vallahi:

    pardon kondor yapmışsa kesin uymuştur. bende ne diyorum allah allah.

    sağol arkadaşım

  3. saatoniki

    selamlar saygılar..fotoğraflar nedense biraz küçük olmuş..mümkünse daha ayrıntı veren bi foto makbule geçer..bi de merak ettim sesiberin bööle bi blogu vardı galiba..ordan mı esinlendiniz acaba??..çok güzel olduğunu ikrar etmek lazım tabii..

  4. saatoniki

    bu blog size ait diil mi pek sevgili sesiber..? bi an amnezi geçiriyom sandım da hafızamdan şüpheye düştüm..blogtan kasıt konu idi tabii..bu arada pek bi özlettiniz kendinizi…olmuyo bööle..

  5. sesiber

    Bu blog mu oluyor? Hmmm. Peki o zaman bana ait.Bu ara facebooka kapıldım gidiyorum, hayırlısı bakalım.

  6. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

    Benim prizlerim de istiyor bunlardan yahu, şahane görünüyorlar.Oldum olası renkli şeylere bayılıyorum.Şeker olmuşlar şeker:))

  7. saatoniki

    facebook olayında biri bana bişiy gösterdi, artık grup mu idi makale mi idi anlamadım ama başlık şu idi:”facebook ta ebemi de bulucam inşallah..” :)

  8. sesiber

    hehehe ben öldüm bittim bayıldım bu tabire orada ilk okuduğumda. Gazeteye haber bile olmuş yazan şahıs.

  9. kondor

    daha büyük foto hımm tamam en uygun zamanda saat12istediğin priz olsun pharmacid…renkleri alayım..

  10. cocuklacocuk

  11. sefa97

    aman da, aman…….!marifete bakarmısınız lütfen:)ablasına neler yapmış kondor.tebrikler, çok beğendim.ama bana yapacağın birazcık daha sade olsun emi!

Bir Cevap Yazın

Video: Polimer kil çiçek nasıl yapılır?

| | 5 Yorum

Kristalli fimo anahtarlık

| | 0 Yorum

Fimodan göz yapımı

| | 1 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum

Ren geyiği – cüce polimer kilden kolye

| | 2 Yorum

Kış odası – fimodan minyatür örnekleri

| | 25 Yorum

Kardan adamdan anahtarlık

| | 2 Yorum