Acemi Çizerden Amatör Çizimler:) *1*

-

Arkadaşlar bende karakalem çalışmalarımdan bazılarını paylaşmak istiyorum. Yalnız bakarken şunu göz önünde bulundurursanız sevinirim: Hiçbir resim eğitimim yok. Öyle ki lise zamanı resim derslerinde hep yardım almak zorunda kalmıştım:) Gölge , tonlama ve perspektif hataları barındırması muhtemel çalışmalarım huzurlarınızda:)

8 yorum gelmiş

  1. ufudik

  2. farfin

    çizgilerin iyi bence beğendim ben,arada kararsız çizgilerde yok diil ama,biraz çalışmayla kesinleşecektir,birazda gölge çalışırsan daha iyi olur,sulu boya kalemleri var onları deneyebilirsin gölge için ilk etapta çok iyi sonuç veriyor,çalışmaya devam bence devam ettir bu işi derim:))Ellerine sağlık,yaşlı çifte bayıldım:)

  3. pembetilki

    çok güzeller..her daim yanında bi eskiz defteri bulundur,boş kaldıkça ona bişeyler karala:)bir müddet bütüne değilde yalnız parçaya dönük çalışırsan çok daha güzel sonuçlar elde edersin:)

  4. okuyan

    ikinize de çok teşekkür ederim.. bu resimler 6 yıl önce ilk çizimlerim.. çizerken çok keyif alıyorum ve beni inanılmaz rahatlatıyor.. fakat nedense bir süre çizdim ve uzuun bir süre kalemi elime bile almadım.. 6 yıl kadar:)) yeniden bu yaz çizmeye başladım:))) 2004’e ait olan diğer çalışmalarımı ve bu yaza ait olanları da eklerim..eller konusunda kesinlikle katılıyorum.. ucube gibi oluyordu ilk başlarda.. bunlar en iyisi oldu düşünün artık:)))) ama azmin elinden hiçbir şey kurtulmaz:)))) eğer kedişim bana fırsat verirse üstüne çalışacağım:)oğlunuzun çizimlerini çok beğendim.. oldukça profesyonel resimler.. tebrik ederim..tekrar ikinize de çok teşekkürler..

  5. farfin

    sulu boya kalemlerini mutlaka dene canım,kara kalemle çizer gibi çiziyorsun önce,en son hafif nemli kulak çubuyla gölge vermek istediğin yerlerin üzerinden geçiyorsun inanılmaz güzel oluyor:)

  6. aslimavi

    deminden beri bakıyorum çizimlerinize ve karakalem çalışmalarını çok severim. Yıllardırda yabancı çizerlerin eserlerini takip ederim, burda böyle bir çalışmaya rastlamak güzel oldu:)) ellerinize saglık.

Bir Cevap Yazın

Pullu tülbentler

| | 0 Yorum

Sarma nakış işlemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Punch işi çiçekli havlu

| | 0 Yorum

Punch nakışı çiçekli paspas

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil kadife Kuranı-ı Kerim seti

| | 0 Yorum

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum