Çarşamba, Aralık 7, 2016
Acemi Çizerden Amatör Çizimler:) *1*

Acemi Çizerden Amatör Çizimler:) *1*

8

Arkadaşlar bende karakalem çalışmalarımdan bazılarını paylaşmak istiyorum. Yalnız bakarken şunu göz önünde bulundurursanız sevinirim: Hiçbir resim eğitimim yok. Öyle ki lise zamanı resim derslerinde hep yardım almak zorunda kalmıştım:) Gölge , tonlama ve perspektif hataları barındırması muhtemel çalışmalarım huzurlarınızda:)

8 YORUMLAR

  1. Çok iyi. Hiç fena değil. Biraz daha ellere çalışman lazım sanırım. Ama kendine özgülük var. Benim oğlum da çiziyor. Bloğumda onun çizimlerinin bazılarını yayınlamıştım. İstersen bak bakalım beğenecek misin? Ben çok beğendim seninkileri. Devam etmelisin. …

  2. çizgilerin iyi bence beğendim ben,arada kararsız çizgilerde yok diil ama,biraz çalışmayla kesinleşecektir,birazda gölge çalışırsan daha iyi olur,sulu boya kalemleri var onları deneyebilirsin gölge için ilk etapta çok iyi sonuç veriyor,çalışmaya devam bence devam ettir bu işi derim:))Ellerine sağlık,yaşlı çifte bayıldım:)

  3. çok güzeller..her daim yanında bi eskiz defteri bulundur,boş kaldıkça ona bişeyler karala:)bir müddet bütüne değilde yalnız parçaya dönük çalışırsan çok daha güzel sonuçlar elde edersin:)

  4. ikinize de çok teşekkür ederim.. bu resimler 6 yıl önce ilk çizimlerim.. çizerken çok keyif alıyorum ve beni inanılmaz rahatlatıyor.. fakat nedense bir süre çizdim ve uzuun bir süre kalemi elime bile almadım.. 6 yıl kadar:)) yeniden bu yaz çizmeye başladım:))) 2004’e ait olan diğer çalışmalarımı ve bu yaza ait olanları da eklerim..eller konusunda kesinlikle katılıyorum.. ucube gibi oluyordu ilk başlarda.. bunlar en iyisi oldu düşünün artık:)))) ama azmin elinden hiçbir şey kurtulmaz:)))) eğer kedişim bana fırsat verirse üstüne çalışacağım:)oğlunuzun çizimlerini çok beğendim.. oldukça profesyonel resimler.. tebrik ederim..tekrar ikinize de çok teşekkürler..

  5. sulu boya kalemlerini mutlaka dene canım,kara kalemle çizer gibi çiziyorsun önce,en son hafif nemli kulak çubuyla gölge vermek istediğin yerlerin üzerinden geçiyorsun inanılmaz güzel oluyor:)

  6. deminden beri bakıyorum çizimlerinize ve karakalem çalışmalarını çok severim. Yıllardırda yabancı çizerlerin eserlerini takip ederim, burda böyle bir çalışmaya rastlamak güzel oldu:)) ellerinize saglık.