Cumartesi, Aralık 3, 2016
Ağaç temalı kolyem (yaz)

Ağaç temalı kolyem (yaz)

37

el yapımı kolye
Merhaba arkadaşlar. Bu tasarımları çeşitlendirmek o kadar hoşuma gitti ki, hemen gittim boncuklar aldım ve elma ağacımı da yaptım. Zulaltan’ın fikriyle mevsim konsepti yapıyorum ama mevsimler bitince başka şeyler de yaparım :) Umarım elma ağacımı da beğenirsiniz…

el yapımı kolye
Bir sürü açıdan fotoğraf ekledim sizin için :) Yeşil yeşil içiniz açılsın, isteyen koparıp yiyebilir elmalardan, tam kıvamındalar kütür kütür :)

el yapımı kolye

el yapımı kolye

el yapımı kolye
Afiyet olsun :)

37 YORUMLAR

  1. açar açmaz karşıma bu harika,muhteşem ağaç çıktı :) benim düşündüğümden de güzel olmuş elma ağacı bayıldım ellerin dert görmesin :D tam elma ağacı hissi veriyor

  2. bende de kiraza benzettim di çok şirin senayatilgan.küçük boncuklarla daha mı şirin olmuş bu yerim o elmaları ben gel beni ye dio zaten. :)

  3. süper yaaa kiraz ağacı yapabilir misinn :) ( Çok uğraştırır şakasına dedim.) çok güzel olmuş şenay ablacm güle güle kullan..

  4. Bediaaa :) Canım benim kiraz ağacı ımmmmmm kem kümmmmm :) Nassın iyimisin :) Annengiiller teyzengiller nassıııı :) (Umarım kiraz ağacı konusunu dağıtmışımdır :) ) Sağol canımcım :)

  5. ayyyy tatlımmm bu da cokk cokkk nefıs olmuşşş..ellerıne saglıkkk…evet ya kıraz agacıda olsa cok hoş olurrr…bence sen onu da muhtesem yaparsın..( gördugun gıbı dagıtamadın kıraz agacı konusunu :)))

  6. Serpilcimmmm :) Nassın iyimisin annengiller teyzengiller nasıııı :) Havalar da ısındı yanıyoruz oralarda da havalar sıcaktır herhalde :) (Bu kez becermişimdir unutturmayı inşallah :) ) Bu arada beğenmene çok sevindim :)

  7. şenay ağacın köklerinin olduğu yerlerde papatya ve çimenler olsa mesela :)ağacın dallarıda çiçek şeklinde belki boncular falan bilmiyorum artık malzeme bulmak lazım ya da ağacın dibinden gelincikler çıkmış topraktan falan benim için tarif kolay yapacak olan sensin nasıl yapılır kısmı sana kaldı :) elma ağacını yaptığına göre onu da yaparsın bence :) kolay gelsin :)

  8. Bunların hepsi güzel de küçük bir kolyeye sığdırıyor olma fikri beni zorlayan zulaltan :) Boncukla üç çiçek iki çimek dolacka zaten kolye :) Ne yapsaaaaam nassıııı yapsaaaam ecep bakalım süpriz :D

  9. anam yasak elma ağacı imalatı bitmiş bi de yasak ya herkes yemiş :)
    ellerine sağlık arkadaşım çok güzel olmuş değil dört mevsim 12 ayı yaparsın sen :) hatta 365 güne bir kolye diye projelendirsek mi ki bu durumu :) :)

  10. Teşekkür ederim yagmuryurekcim :) Nassın iyimisinnnnn :) Annengillerrrrrr babangillerrrr teyzengillerrrr nasıllar :) İyisinizdir inşallahhhhh… Oğluşun kocan hepsi iyidir sıhhatlidirler inşallaahhhhhhhhh :) ( Bu ağaç tasarımı benim başımda saç bırakmayacak anlaşılan 365 gün ağacı dedi yahu :) 365 gün ağacııııı oyyyyyyyyy tüylerim dikildi inmiyor napsam acaba :) )

  11. ya yap demiyorum arkadaşım sen yeterki iste istersen ve de yapmaktan bıkmazsan yapabilirsin sana güzevniyorum diyorum istesen 8760 saat için bile yaparsın yani :) bu arada annemgil babamgil teyzemgil oğlum kocam hepsi iyi sıhhatleri de yerinde :)

  12. Hehhe yine ortalığı karıştırmışım ama şenay ablacım ben kiraz ağacını 2 nedenden dolayı dedim 1. en sevdiğim yaz meyvesi kirazdır bir kere bir oturuşta 1 kilo yemişliğim vardır :) 2. sen de bu marifet olduktan sonra onu da yaparsın :) herşeyin üstesinden gelirsin :)

  13. Sağol Bediaaacım :) O sizin iyi niyetiniz gerçekten kirazı sen yine kilo kilo ye ben nasıl yaparım bilemedim gerçektende :) Karıştırdın milletin kafasını bak 365 gün ağacı bile dediler nasıl kalkarım altından :) Onun için konuyu yine kapatalım diye Nassıııın iyimisin Bediacım, annegiller teyzengiller nasıııııı :) diyorummm ben :)

  14. hayaliatölye :) Bu yorumnuzu da yeni görmüş olmakla birlikte yorumunuz beni çok mutlu etti. O hissi vermiş olmak çok güzel…. Trakyalı falan mısınız bu arada :D