Ağaç temalı kolyem (yaz)

-

el yapımı kolye

el yapımı kolye
Bir sürü açıdan fotoğraf ekledim sizin için :) Yeşil yeşil içiniz açılsın, isteyen koparıp yiyebilir elmalardan, tam kıvamındalar kütür kütür :)

el yapımı kolye

el yapımı kolye

el yapımı kolye
Afiyet olsun :)

37 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    açar açmaz karşıma bu harika,muhteşem ağaç çıktı :) benim düşündüğümden de güzel olmuş elma ağacı bayıldım ellerin dert görmesin :D tam elma ağacı hissi veriyor

  2. esinn43

    bende de kiraza benzettim di çok şirin senayatilgan.küçük boncuklarla daha mı şirin olmuş bu yerim o elmaları ben gel beni ye dio zaten. :)

  3. Bediaaa

    süper yaaa kiraz ağacı yapabilir misinn :) ( Çok uğraştırır şakasına dedim.) çok güzel olmuş şenay ablacm güle güle kullan..

  4. senayatilgan

    Bediaaa :) Canım benim kiraz ağacı ımmmmmm kem kümmmmm :) Nassın iyimisin :) Annengiiller teyzengiller nassıııı :) (Umarım kiraz ağacı konusunu dağıtmışımdır :) ) Sağol canımcım :)

  5. ssserpil

    ayyyy tatlımmm bu da cokk cokkk nefıs olmuşşş..ellerıne saglıkkk…evet ya kıraz agacıda olsa cok hoş olurrr…bence sen onu da muhtesem yaparsın..( gördugun gıbı dagıtamadın kıraz agacı konusunu :)))

  6. senayatilgan

    Serpilcimmmm :) Nassın iyimisin annengiller teyzengiller nasıııı :) Havalar da ısındı yanıyoruz oralarda da havalar sıcaktır herhalde :) (Bu kez becermişimdir unutturmayı inşallah :) ) Bu arada beğenmene çok sevindim :)

  7. senayatilgan

    Senaaatttt sen gerçi o marifetli ellerinle daha güzellerini yaparsın ama sen sergiye gelebilirim de kıyafetine göre tasarlayayım senin olsun :)

  8. zulaltan

    şenay ağacın köklerinin olduğu yerlerde papatya ve çimenler olsa mesela :)ağacın dallarıda çiçek şeklinde belki boncular falan bilmiyorum artık malzeme bulmak lazım ya da ağacın dibinden gelincikler çıkmış topraktan falan benim için tarif kolay yapacak olan sensin nasıl yapılır kısmı sana kaldı :) elma ağacını yaptığına göre onu da yaparsın bence :) kolay gelsin :)

  9. senayatilgan

    Bunların hepsi güzel de küçük bir kolyeye sığdırıyor olma fikri beni zorlayan zulaltan :) Boncukla üç çiçek iki çimek dolacka zaten kolye :) Ne yapsaaaaam nassıııı yapsaaaam ecep bakalım süpriz :D

  10. yagmuryurek

    anam yasak elma ağacı imalatı bitmiş bi de yasak ya herkes yemiş :)
    ellerine sağlık arkadaşım çok güzel olmuş değil dört mevsim 12 ayı yaparsın sen :) hatta 365 güne bir kolye diye projelendirsek mi ki bu durumu :) :)

  11. senayatilgan

    Teşekkür ederim yagmuryurekcim :) Nassın iyimisinnnnn :) Annengillerrrrrr babangillerrrr teyzengillerrrr nasıllar :) İyisinizdir inşallahhhhh… Oğluşun kocan hepsi iyidir sıhhatlidirler inşallaahhhhhhhhh :) ( Bu ağaç tasarımı benim başımda saç bırakmayacak anlaşılan 365 gün ağacı dedi yahu :) 365 gün ağacııııı oyyyyyyyyy tüylerim dikildi inmiyor napsam acaba :) )

  12. yagmuryurek

    ya yap demiyorum arkadaşım sen yeterki iste istersen ve de yapmaktan bıkmazsan yapabilirsin sana güzevniyorum diyorum istesen 8760 saat için bile yaparsın yani :) bu arada annemgil babamgil teyzemgil oğlum kocam hepsi iyi sıhhatleri de yerinde :)

  13. Bediaaa

    Hehhe yine ortalığı karıştırmışım ama şenay ablacım ben kiraz ağacını 2 nedenden dolayı dedim 1. en sevdiğim yaz meyvesi kirazdır bir kere bir oturuşta 1 kilo yemişliğim vardır :) 2. sen de bu marifet olduktan sonra onu da yaparsın :) herşeyin üstesinden gelirsin :)

  14. senayatilgan

    Sağol Bediaaacım :) O sizin iyi niyetiniz gerçekten kirazı sen yine kilo kilo ye ben nasıl yaparım bilemedim gerçektende :) Karıştırdın milletin kafasını bak 365 gün ağacı bile dediler nasıl kalkarım altından :) Onun için konuyu yine kapatalım diye Nassıııın iyimisin Bediacım, annegiller teyzengiller nasıııııı :) diyorummm ben :)

  15. senayatilgan

    Hahahah yagmuryurekten tüyo aldım çiçekler için :) Ama burada bulamadım onları yoksa yapacaktım senin gazına gelip Bediaaaaaaaa :)

  16. senayatilgan

    hayaliatölye :) Bu yorumnuzu da yeni görmüş olmakla birlikte yorumunuz beni çok mutlu etti. O hissi vermiş olmak çok güzel…. Trakyalı falan mısınız bu arada :D

Bir Cevap Yazın

Pullu tülbentler

| | 0 Yorum

Sarma nakış işlemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Punch işi çiçekli havlu

| | 0 Yorum

Punch nakışı çiçekli paspas

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil kadife Kuranı-ı Kerim seti

| | 0 Yorum

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum