Çarşamba, Mayıs 24, 2017
Ahşap mutfak takımı – hamur kabartma uygulamalı

0

Ahşap mutfak takımı içinde ekmek kutusu, ekmek sepeti ve poşetlik bulunuyor. Aşçı dekupajlı hamur kabartma ve stencil ile bütünleşmiş çok kullanılışlı bir takım. İstenilen renkte ahşap boyama yaptıktan sonra hamur kabartma uyguladım ortasına, kenarlarını da stencil ile süsledim.
Sempatik bir ahşap mutfak takımı oldu. İsterseniz evinize isterseniz hediye amaçlı alabileceğiniz ya da bu çalışmadan ilhamla yapmayı deneyebileceğiniz el emegi ürünler.

Hamur kabartma zevkli bir teknik aslında. Kısaca hamur kabartma nasıl yapılır bilgi vereyim. Evde yapabileceğiniz gibi dışardan satın alabilirsiniz de kolaylıkla. Hamuru ince açmakta fayda var. Açtığımız hamurun üzerine hamur kabartma yapmak istediğimiz resmi dekupaj tutkalı ile yapıştırıyoruz. Kretuar yardımı ile resmin dış kenarlarından keserek hamuru çıkartıyoruz. Daha sonra tutkal sürerek hamuru istediğimiz yüzey üzerine yapıştırıyoruz. Vernik atmak kullanım ömrünü uzatacaktır. Eğer renkli hamur değil ise kullanılan, akrilik boya ile hamuru renklendirmek de mümkün.
Hamur kabartma nasıl yapılır videosundan detaylı olarak da izleyerek öğrenebilirsiniz.