Akrilik boya ile tablo

-

İlk tablo çalışmam. Akrilik boya ile yaptım. Amacım uzun süredir duran sarı boyamı bitirmekti. Evde duran eski bir yağlıboya tabloyu beyaz plastik boya ile tamamen boyadım. Sonra sarı ve kahve akrilik boyayı karıştırıp tekrar boyadım tüm tuvali.Netten bulduğum bir resme bakarak laleleri yaptım(lale en seviğim çiçekte o yüzden) Sonra da tampon fırçasıyla köşeleri de biraz sarıyla tamponladım. Çerçevesinide kahveye boyayıp, altın varak uyguladım.Şövalem, paletim yok, yerde , kavanoz kapakları ile çalıştım:)) Boynum tutuldu bitene kadar. Çerçeveninde köşesi kırık:)

13 yorum gelmiş

  1. kriizantem

  2. kriizantem

    Çok saolun arkadaşlar. Moral geldi valla. Cadikazani senin japon temalı tablonda süper olmuş. Müsade varsa o temayı çalmak istiyorum:)

  3. cadikazani

    saolasin bizimkide bisiymi baka baka çaliiyoruz iste:)çal çal caniimm :) hatta o kirmiziyla siyahin birlestigi yere ip yerine duz duz yukari cikan bambu calisabilirsin ben oyle bisiy dusunmustum bi yatak ortusunde gorunce bambulari esinlendim=) japon çiçekleri calismayi dusundum onun içinde guzel ve kolay bisy bulamadim yapcaksin belki sana fikir olur die soluyorum:)

  4. Yağlı boya ve folyo tablolarla ilgilenenler ve yaptırmak isteyenler adresten bana ulaşsınlar örnekleri gönderir, beğendiğiniz bir çalışma olursa yaparım.cisemsanatevi@hotmail.com

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum