Perşembe, Aralık 8, 2016
Annem annemden tarihi eser

Annem annemden tarihi eser

24

Yeteneğimin nereden geldiğini hep söylerim.Annemde hep der boynuz kulağı geçti diye.Annem annemden tarihi bir eser.Sevgili annemim yıllar önce kullandığı ama gerçekten kullandığı kömür ütüsü…Sanatçı ruhuyla boyadı, fimolar ile süslemeler yaptı,günümüze uyguladı.Tarihe bir eser de annem annem yaptı…

Paylaş
Gamy
Polimer kille oynamaktan keyif alıyorum. Elime geçen her ne olursa kendimden bir şeyler katmayı seviyorum. Gelin hep beraber rengarenk olalım. Fikrim geldi haydi uygulayalım :)

24 YORUMLAR

  1. Anneciğinin ellerine sağlık. Harika olmuş. Ben de Çanakkale Aynalı Çarşı’ dan almıştım seramikten kömür ütüsü. İyi fikir.

  2. çok şahane, annemin kullandığı dönemi hatılıyorum … fakat tarihi eser lafına alındım sanki bana seslenir gibi oldu ama… neyse artık yapacak bişey yok :)

  3. bende tarihi eserim o zaman :Pdemek istediğim annemin benim ya da sizin tarihi eser olduğunuz değil, tarihe bir eser bıraktığını anlatmaktı…bu arada yorum eklediğim kutunun sol başında kuyudan çıkan bir tip var..members only diyen.1 nisan mı yoksa ben mi çok çalışmaktan korku filmi sahneleri görmeye başladımshane gördüğüm ne kuzum?

  4. Valla kuyu var :)Gamycim bu ütüleri çok severim Yine aklıma eskiler geldi fakültedeyken bunlardan çok güzel çalışmalar yapmıştık.

  5. harika nefis olmuş..zaten ham halini bile çok severim o kömürlü ütülerin,bir de fimo ile kaplanınca bambaşka bir güzel olmuş..anneciğinin ellerine sağlık gamy…

  6. maşallah atalarımız ne kadar haklı dimi kızlar anasına bak kızını al diye…valla bu yetenekler genetik galiba:)))

  7. annem teşekkürlerini iletti kızlar, pek mutlu oldu.sağolsunlar dedi.sizleri anlata anlata biliyor artık hatta niklerinizle, ya arkadaşlar yaa allah aşkına arada isimlerinizi de söyleyinde kafam karışıyor ya, sitemde isimleriniz var yaa diyorum niki neydi yanlış yapmayayım dönüp buraya bakıyorum.o ütüyü bana verecek annem :Dgüneşedoğrucuum naptın canım yaa ben de kendi kendime korku filmi içindeyim diye düşünmeye başlamıştım, sesi de gördüm diyor tamam, hayırdır vatandaş ne yapıyor orda???ganeja allahaşkına aklına başka ne geldi hadi anlat…genetik arkadaşım evet yaa annemin benden altta kalır yanı yok..benim fimo desen bloklarımı alıyor takılar tasarlıyor ben yaptım diyor, diyorum ki anne fimoyu sen ham kullanmıyorsun ki desenimi aldın diyorum..aaa sana genlerimi verdim hakkım diyoeh haklıda :D

  8. bende babamın ütüsünü alıyım bari böyle yapıp babalar gününe hediye ediyim de süpriz olsun:))(babamın ütüsü derken kullanmamış hiçbir zaman bi antika tutkusu var da o bakımdan)

  9. Gamy, annenin ellerine sağlık, muhteşem olmuş. bizde de var böyle bir ütü babaannemden, fotoğrafı çıktısını alıp göstereceğim anneme izninle.

  10. Ne demek elbette, ben böyle antika işleri seviyorum. toplamıyorum ama bakmayı severim.Belki kızlar sizlerde Nesliş gibi süslersiniz, hayal gücüne göre yorumlama :)

  11. Neslicim ve ben bir de Jemand -Pınarcım- yaş itibariyle fransız takılıyoruz kusurumuza bakmıyorsunuz değil mi :p-terlikleri görüyorum ve kaçıyoruuuum-

  12. teşekkürler esocuum, ben şu kızları bir kovalayım geliyorum ……..kızlaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr