ANNEMDEN HATIRA

-

Annem ve teyzem liseye giderken harçlık çıkarmak için bunlardan oda takımı yapıyorlarmış. bir dönemin modasıymış ama ben hiç denk gelmedim.bilerek ütülemedim yanar diye korktum çünkü annemden hatıra.

TÜL İŞLEME
TÜL İŞLEME

TÜL İŞLEME
TÜL İŞLEME

22 yorum gelmiş

  1. akoni

    bunlar eskiden ne kadar modaydı.. hay allahım beni taaa, nerelere götürdünüz. siz çok yaşayın:))

  2. orece

    en az 30 yıl önce örmüştür annem bunları, kumaşı duvak tülü ipi ne ipi bilmiyorum çünkü iplikçiye götürdüm bunlardan yok artık dedi ama çok parlak ipler. teknik hakkındada bigi vermiycem çok üzgünüm bilgi alabilecegim kimse yok ama belki tekniği bilen arkadaşımız vardır sitede.dnaharikası teşekkür ederim bilgi için hatırası oldugu için korkuyorum birşey olucak diye.

  3. orece

    olabilir sevgili akoni en az 30 vardır tabi daha fazlası olabilir tam olarak yıl veremem ben saklıyorum yılı değilde annemden kaldı diye önemli benim için:((((

  4. zezu

    benim annemde benim çeyizim için buzdolabı örtüsü işlemiş bu şekilde tül üzerine. bende 10marifete gönderdim ama yayınlamadılar:( annelerimizin ellerine sağlık…

  5. dilevser

    nasıl bir emek.. ne kadar değerlidir.. aslında saklamak için çerçeve yaptırabilirsin… hem gözünün önünde durur hep..

  6. esinsel

    bende de vardı bunlardan,işlemesi çok zevkli arkadaşlar.yalnız duvak tülüne değil,kare delikli tüle,floş ip ile işleniyor.ortadaki geniş bantlar, minicik teyellerden (oyulgama) oluşuyor.diğer kısımlarında ana fikri,kenarda görülen şekil.

  7. orece

    dilevser evet aklımagelmemişti çerçeveletmek sağ ol. esinsel çok teşekkürler bilgi için ben bilmiyorum nasıl yapılacagını ve malzemelerin adları ama sizlerle paylaşmak istedim annemden diye.

  8. gelincigin dunyasi

    hatıralar hatıralar :( ne güzel şeyler yapıyorlarmış eskiden ne kadar uğraşırlarmış annemlerde eskiden gaz lambasında kaneviçe işlerlermiş şimdi her şey ne kadar kolay her imkan var. tülü işlemekte hiç kolay olmasa gerek kasnagada gerilmes elde o ipleri büzdürmeden nede güzel işlemiş ne marifetliymiş anneciğin nur içinde yatsın

  9. birdost71

    anneler böyle işte .benim annemin de var dı bunlardan.ipek gibi ipler.pırıl pırıl.hala eskimemişler.nur içinde yatsın,mekanı cennet olsun

  10. sesiber

    Ben söylemesi ayıp 37,5 yaşındayım ve annemin çeyizinden vardır bunlar. 40 yılı aşkındır yani. Çamaşır ipeğiyle işlenmiş sanıyorum. Annemde hala var çamaşır ipekleri. Yumuşacık, pırıl pırıl ipler. Bizdekiler de somon rengi iple işlenmiş.

  11. yephek

    bizde de var bunlardan pek çok farklı renk ve modelde. kim işlemiş nerden gelmiş bilmiyorum ama gerçekten güzeller. anneciğiniz nur içinde yatsın, başınız sağ olsun.

  12. dilevser

    canım böyle b,r şeyi saklamanın iyi yollarından biridir diye aklıma geldi.. aklına yattıysa yaptır hemen.. hem bak çocuğuna bile kalacak bence bu :)

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum