ANNEMİN MARİFETLERİ-2

-

Anneciğim de bizler gibi el işlerine çok düşkündü gençliğinde.Bunu keten üzerine işledi.Bir zamanlar Rakam adında bir yabancı dergi vardı.Belki hala vardır.Oradan harika kazaklar örmüştü çocuklarıma.Bunun modelini de oradan almıştı.Hiç üşenmemiş hem bana ,hem yengeme işlemiş.Şimdikiler gibi kumaşa basılı değildi,kutu kutu şablonu takip ederek işliyorsun.Ahh ah.O da bir zamanlar kartaldı.

14 yorum gelmiş

  1. absynthe

    nedukcum aklıma ilk olarak kopya yazılara yorum yazmak geldi ama admin’in silme hakkı var sanırım, bu yüzden pek de uzun ömürlü olmayacak.. ama hep bir elden yaparsak belki bir süre sonra yapmayı bırakır, ne dersiniz? Kaynağını belirtip aynen almasa- kelimeleri değiştirse tamam da direk kopyala-yapıştır yapmış arkadaş.Bu arada annenizin ellerine sağlık. Kanaviçe kadar uğraşlı bir işi yapmak sabır istiyor gerçekten. Bunlar da çok güzel olmuş :)

  2. saatoniki

    bu tarz olaylarda gidip malum sitelere bakıp rating yaptırmak yerine hiçbir şey yapmayınız..bi müddet sonra rating alamayınca kendiliğinden ortadan kalkar.inetrnet “tık” olayı ile gelişip serpilen bir yapıdır.özet: “tık” yok para yok-para yok site yok.

  3. uzay1

    cok güzel olmuslarr ellere saglık.. bir ton renk çeşidi var özenle yapıldıgı belli cok begendim..

  4. jemand

    sağdakinin aynısını ben ortaokul ev ekonomisi dersinde dönem ödevi olarak yapmıştım:)neduk annenin eline sağlık.öğretmen benim dönem ödevimi vermemişti bidaha maalesef kendi duvarını süslüyodur belki:(

  5. SEMYIL

    neduk anneciğinin ellerine sağlık, sanki bir ömür işlenmiş.anneciğinin ellerinden saygıyla öpüyorum.güzel günler dileğiyle

  6. 1gece

    çok güzel olmuş, özellikle bu kadar ayrıntılı iken nasıl yapmış bravo valla.

    sağdakinin aynısını ben ortaokul ev ekonomisi dersinde dönem ödevi olarak yapmıştım

    böyle dönem ödevi oluyor muydu? ne güzel bana hiç böyle şeyler vermiyorlardı ya. Söylemesi ayıp başarılı bir çocuktum. Fen matematik falan zayıf öğrencilere verilirdi, notlarını yükseltsinler diye. Bana da hep türkçe gelirdi. Çok severim ama öğretmen de bayağı ağır araştırmalar veriyordu. Tez gibi dönem ödevleri yapardım o zamanlar. Hala tezlerden kurtulamadım ya demek ki daha küçükken belliymiş.

  7. sefa97

    neduk annenin etamin işlemesi, kondor un bu çalışmasını aklıma getirdi.sizin anneniz keten üzerine işlemiş, kondor etamin üzerine ama her ikiside çok güzel ve emekli çalışmalar.ben seviyorum bu işleme panolarını…annemin gençliğinde işlediği yatak takımlarıda ilk fırsatta duvar panosuna dönüşecek inşallah…

  8. asyayaren

    çok güzel olmuş neduk ablam ….kartalın ellerine sağlık ne maharetliymiş oda öyle senin kime çektiğin belli ….

  9. sefa97

    Çocuklarıma vermemi istiyor.Öyle yapacağım.

    KESİNLİKLE ÖYLE YAP…SAYGILAR SEVGİLER ANNENİZE:)

  10. jemand

    böyle dönem ödevi oluyor muydu?

    valla benim zamanımda vardı..gerçi konu genişti istediğin bir çalışmaydı ama etamini çok sevdiğimden bunu yapmıştım

  11. Sibella

    Ben de ortaokuldayken çok güzel işler ve ödevler yapmıştım. Dur İstanbul’a gidince hala duranları bulupta göndereyim buraya. Bize de çok güzel şeyler öğretmişlerdi, örgü, etamin, kilim, halı dokuma ve daha neler neler :)

  12. saatoniki

    anne bunları ne kadar sürede bitirmiş acaba? sayın kondor için rica edeceğim bitirme süresini..gerçi o rekoru kşmse kıramaz …

Bir Cevap Yazın