Cuma, Aralık 9, 2016
ANNEMİN MARİFETLERİ-2

ANNEMİN MARİFETLERİ-2

14

Anneciğim de bizler gibi el işlerine çok düşkündü gençliğinde.Bunu keten üzerine işledi.Bir zamanlar Rakam adında bir yabancı dergi vardı.Belki hala vardır.Oradan harika kazaklar örmüştü çocuklarıma.Bunun modelini de oradan almıştı.Hiç üşenmemiş hem bana ,hem yengeme işlemiş.Şimdikiler gibi kumaşa basılı değildi,kutu kutu şablonu takip ederek işliyorsun.Ahh ah.O da bir zamanlar kartaldı.

14 YORUMLAR

  1. nedukcum aklıma ilk olarak kopya yazılara yorum yazmak geldi ama admin’in silme hakkı var sanırım, bu yüzden pek de uzun ömürlü olmayacak.. ama hep bir elden yaparsak belki bir süre sonra yapmayı bırakır, ne dersiniz? Kaynağını belirtip aynen almasa- kelimeleri değiştirse tamam da direk kopyala-yapıştır yapmış arkadaş.Bu arada annenizin ellerine sağlık. Kanaviçe kadar uğraşlı bir işi yapmak sabır istiyor gerçekten. Bunlar da çok güzel olmuş :)

  2. bu tarz olaylarda gidip malum sitelere bakıp rating yaptırmak yerine hiçbir şey yapmayınız..bi müddet sonra rating alamayınca kendiliğinden ortadan kalkar.inetrnet “tık” olayı ile gelişip serpilen bir yapıdır.özet: “tık” yok para yok-para yok site yok.

  3. sağdakinin aynısını ben ortaokul ev ekonomisi dersinde dönem ödevi olarak yapmıştım:)neduk annenin eline sağlık.öğretmen benim dönem ödevimi vermemişti bidaha maalesef kendi duvarını süslüyodur belki:(

  4. neduk anneciğinin ellerine sağlık, sanki bir ömür işlenmiş.anneciğinin ellerinden saygıyla öpüyorum.güzel günler dileğiyle

  5. çok güzel olmuş, özellikle bu kadar ayrıntılı iken nasıl yapmış bravo valla.

    sağdakinin aynısını ben ortaokul ev ekonomisi dersinde dönem ödevi olarak yapmıştım

    böyle dönem ödevi oluyor muydu? ne güzel bana hiç böyle şeyler vermiyorlardı ya. Söylemesi ayıp başarılı bir çocuktum. Fen matematik falan zayıf öğrencilere verilirdi, notlarını yükseltsinler diye. Bana da hep türkçe gelirdi. Çok severim ama öğretmen de bayağı ağır araştırmalar veriyordu. Tez gibi dönem ödevleri yapardım o zamanlar. Hala tezlerden kurtulamadım ya demek ki daha küçükken belliymiş.

  6. böyle dönem ödevi oluyor muydu?

    valla benim zamanımda vardı..gerçi konu genişti istediğin bir çalışmaydı ama etamini çok sevdiğimden bunu yapmıştım

  7. Ben de ortaokuldayken çok güzel işler ve ödevler yapmıştım. Dur İstanbul’a gidince hala duranları bulupta göndereyim buraya. Bize de çok güzel şeyler öğretmişlerdi, örgü, etamin, kilim, halı dokuma ve daha neler neler :)

  8. anne bunları ne kadar sürede bitirmiş acaba? sayın kondor için rica edeceğim bitirme süresini..gerçi o rekoru kşmse kıramaz …