Salı, Aralık 6, 2016
Antika kadar değerli işlemeli havlu kenarı

13

işlemeli havlu kenarı

Şu an sehpamda örtü olarak kullandığım bu işlemeli bez, zamanında sevgili dedem (annemin babası) tarafından havlu olarak işlenmiş. Üzerinden en az 100 geçmiştir. Antika bir işlemeli havlu kenarı. Yıkamaya korkuyorum ya bir şey olursa diye. Geçmişe ait olan, eski şeyleri oldum olası çok seviyorum.

13 YORUMLAR

  1. Noblesse diyor ki;ahh akonicim, elinde 100 yıllık harika bir örtü var, çok şanslısın.

    sevgili noblesse, annem şu an 83 yaşında.. ben tahmini yy dedim.. aslında daha da eski..

    neduk diyor ki;Peşkir derlermiş o zaman bunlara diye biliyorum.Çok güzel.Dedenizin dokuma tezgâhı varmış demek ki.Bizlere de kısmetmiş onun işlerini görmek.Allah ranmet eylesin.

    sevgili neduk, aslında dedem fotoğrafçıymış.. ama sanırım bu tarz şeylere merakı vardı, çünkü ben hatırlıyorum. Dedem bana koyu yeşil renginde bir kazak işlemişti..

  2. akoni harika canım. benim olsa bende kıyamazdım çok değerli görünüyor… bak buda benim annemin annanesinden kalmaydı. bi kadar vardır bunun yaşıda :) annem bize kırlent yaptı değerlensin diye :)

  3. akonicim degerini bil canım benımde ona benzer dokuma carsaf olarak var kayınvalıdemden kalma kızımın ceyızıne sakladım ama işlemeli degil bana fikir oldu üzerini işleyebilirim

  4. Benim bir arkadaşımda da vardı böyle bir örtü, onu çerçeveletip astı salonunun duvarına ve çok da şık durdu. Böyle şeyler yıkanınca yıpranıyor ve hasar görmesi de çok acıklı bir durum. Siz de böyle birşey yapabilirsiniz.

  5. sevgili arkadaşlar, sizler harikasınız.. görüyorum ki burada paylaşmanın faydaları çok.. Bana birbirinden farklı önerilerde bulundunuz… oysa ben bunları düşünemedim..Büyük olasılıkla, tablo olacaktır. İyi ki varsınız…