Çarşamba, Aralık 7, 2016
Atmak Yokkk!!!

Atmak Yokkk!!!

32

Evdeki eşyaların başı döndü:) eskiyip gözüme batanlar balkona, yenilenenler tekrar eve, bir sirkülasyon ki ne siz sorun ne ben soyleyeyim:)))Giyindi süslendi mutfağa geri döndü, nasıl olmuş???Evde beyaz boya olsaydı boyayarak daha iyisini yapabilirdim ama aleltecel bir operasyona girişince yapışkanlı kağıtla da çok kötü durmadı…

Balkondaki hali
Balkondaki hali

32 YORUMLAR

  1. Kem gözle bakanı nazar manyağı yapar bu çalışma. Çarpar adamı billaaa. Ellerine sağlık fiamma, çok gözalıcı olmuş.Bu arada 18.Nisan buluşması gerçekleşti mi, kimseden ses yok. Haber bekliyoruz dimi ama, cık cık cık…

  2. Bu nazar boncuklarına bayılıyorum zaten bir de böyle hepsi bir arada olunca çok güzel ve neşeli bir görüntü çıkmış ortaya. Ellerine sağlık.

  3. Ayyy ne güzel yorumlarınız yaaa içimi açtınız gelir gelmez bunların yayınlandığını görüp bir de yorumlarınızı okuyunca cok sevindim:) daha iyileri sizin olsun insallah ,evde beyaz boya olsaydı çok daha düşündüğüm gibi bir şey olacaktı ama bu da oldu yaa:)cok cabuk 1 saat bile sürmedi yapılması:) Ben evdeki ne kadar incik boncuk varsa bitirmeye çalışıyorum, bunlar elimde oldukça ay elimdekiler bitsin diye diye yeni malzeme almıyorum.

  4. sevgili sesiber 18 inde bulasamadık bugün buluştuk nalana,esinsel,nazesen,ben ve semyıl:) cok guzel bir gun gecirdik once belediyedeki semyıl’ın muhteşem ötesi sergisini gezdik, sonra fenerbahçe koyuna gidip,yedik, içtik,bol bol kulaklarınızı cınlattık, ellerimizi değiştokuş yaptık, kurra düzenledik,gırgır şamata bağırış çağırış cok guzel bir gun geçirdik,keşke sizler de olsaydınız, ellerde vesile oldu biraraya gelmemize, bence sizlerden yakın olan varsa bulusup değiştirin oyle posta ile tek tek gelmesinden de boylesi daha hareketli çığlıklı oluyor :))

  5. sağol sevgili gelinciğin dünyası,ben nazar değeceğine inanmıyorum öylesi içten yorumlarınız var ki:) ve ben de daha iyileri insallah sizlerin olsun diliyorum.

  6. harika olmuş kimin aklına gelirdi kesme tahtasının bu hale gelebileceği ellerine sağlık benimki eskirse ben de yapayım bari

  7. Ne güzel olmuştur kimbilir. Yarın olsa ben de gelebilirdim. Yarın İstanbula geliyorum. Biz de Mineal, Sakagun, Kondor burada buluşacağız, el değişimi de yapacağız.

  8. Nalana yarın Ankaradan gelen grupla kat’ı sanatı ile ilgili yerleri gezecek ve onlarla donecek:( ama mutlaka sizde bizim gibi yapın değiştokuşu cok eğlenceli oluyor sevgili sesiber, kısmetse bir baska sefere bir araya geliriz. ama yarın vaktin varsa semyıl ın belediyedeki sergisini gez muhtesem dil tutulması yasadık cok iyi calısmalar var:)

  9. ooooo mükemmel olmuş fiammacığım.ellerin dert görmesin,allahım nazarlardan saklasın,bayıldım.bir gidişimde(belki de beraber gideriz yine) o boncuklardan bende alacağım.aklıma bir fikir düşürdün !!! çok güzel olmuş çok.sesicim,günümüzü fiamma anlatmış,ben sadece şahaneydi diyeceğim :)) sizlerin de buluşacağınıza çok sevindim.inan terapi gibi oluyor.istanbula bir gelişinde haber verirsen,biz toparlanırız canım.

  10. sağol esinselciğim yorumuna teşekkürler,benimde aklım semyıl ın aldığı minik renkli boncuklarda kaldıydı beraber gidip alalım:)daha kareleri kullanmadım:)

  11. tamam canım gidelim:)) kızları da ayartalım.semyıl o boncuklarla bir surpriz patlatacak galiba,bende merakla bekliyorum.kareler de çok güzeldi fiammacım,artık neler yaparsın kimbilir?

  12. evet sevgili hobisarayı, askı olarak fırın eldiveni, havlu falan astım ben yani mutfağa yine aynı işlevle geri döndü:) sevgili esinsel mayıs tan sonra pek ortalarda görünmem yazlığa giderim gelmekte zor olur oradan, ondan önce ayarlayın bir eminönü yapalım vallahi doyamadık bugün yine:)