AYNASI ÇATLAYAN PORTMANTOYA FORMÜL

-
Deniz kabuklu portmanto
Deniz kabuklu portmanto

Yıllar önce evime potmanto yaptırmıştım,ama kulplarının olduğu yerler çatladı.Şimdi tekrar ayna yaptırıp üstüne birsürü para vermektense aklıma böyle birşeyler yapmak geldi.Nasılmı yaptım?Devamı;

Deniz kabuklu portmanto
Deniz kabuklu portmanto

Önce kapakları söktüm,sonra akvaryumlara konulan kumdan aldım.Evimde daha önceden deniz kenarından topladığım kabuklar vardı.Şeklini çizip yapıştırıcı ve üstüne kumlar .Kumlar kuruyunca da deniz kabuklarını yapıştırdım.İşte bu kadar basit.Nasıl olmuş?

23 yorum gelmiş

  1. bbuket

    çok güzel bir fikir. kumlar dökülür ama üstünü vernikleseydiniz daha garanti olurdu. bende simli yumurtalar yapmıştım dökülüyordu çareyi verniklemekte buldum. güle güle kullanın.

  2. tuanaderin

    çok teşekkür ederim arkadaşlar.Ben bunu yapalı 8 sene oldu kumlarda dökülme yok,e artık bundan sonra da dökülmez herhalde diye düşünüyorum.

  3. Noblesse

    hem ev ekonomisine katkı sağlamışsınız hem de ortaya harikulade bir iş çıkarmışsınız.Aklınıza emeğinize sağlık.

  4. SEMYIL

    8 senedir bir şey olmamışsa bundan sonrada olmaz…olursa da nazarımız değdi derim :))))muhteşem olmuş harika görünüyor. ellerinize , fikrinize sağlık.birde “Maşallah” diyeyim 41 kere de işi garantiye alayım :)))

  5. ayyy benim de aynaları çatlatasım geldi,inanılmaz güzel olmuş.Gerçekten çok iyi fikir,tebrik etmemek mümkün değil.Muhteşem olmuş,40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi.

  6. tuanaderin

    valla ilk çatladığı zaman çok sinir olmuştum ama böyle birşey ortaya çıkınca bende sizin gibi iyiki çatlamış dedim.

Bir Cevap Yazın