BAHAR GELMİŞ HOŞ GELMİŞ NEŞE VE ÇOŞKU GETİRMİŞ

-
Gülşen Hanım'ın yatak örtüsü
Gülşen Hanım’ın yatak örtüsü

Merhabalar… Bu yatak örtüsünü Gülşen Hanım’a yaptırmıştım. Görüldüğü gibi yastıklarını aplike yaptığımız çiçek şeklinde yapıp kenarlarını biye ile temizledik. Böylece çok daha uyumlu oldu. Boş kısımlara ise çiçekleri çizip kendi renklerinden yorganlama yaptık. Hem ortası boş kalmadı hemde çok güzel bir yorganlama oldu. Sergi dvd sinden sizler için resimleyip paylaşmak istedim. Bakalım beğenecek misiniz? Ayrıntılı resimleri içeride buyurun hep beraber bakalım:))

Gülşen Hanım'ın yatak örtüsü
Gülşen Hanım’ın yatak örtüsü
Gülşen Hanım'ın yatak örtüsü
Gülşen Hanım’ın yatak örtüsü

27 yorum gelmiş

  1. takatuka2010

    -Özellikle yastıklarını çok beğendim :) koltukların üzerine yapmam lazım harika olmuş öğrencinizin ve sizin gönlünüze , emeklerinize sağlık :)

  2. Noblesse

    bir muhteşem çalışma daha…ah ahh sizin öğrenciniz olabilseydim keşke.Kendi kendime debelenmekten kurtulurdum.Sizinde öğrencinizinde ellerine, emeğine sağlık.

  3. sybella

    Çok güzel olmuş renkleri de harika… Cıvıl cıvıl hareketli bir çalışma olmuş, ellerinize sağlık…

  4. Yamali bohca

    Noblesse çok teşekkür ederim. Bende sizin gibi birinin öğretmeni olmaktan mutlu olurdum. Takıldığınız bir yer olursa her zaman yardımcı olurum, çekinmeden sorabilirsiniz:))

  5. mtnaz11

    Siper olmuş.Renkler de muhteşem.Tam bu bahar havasına uygun bir esinti oluşturuyor insanda, ılık ılık.Baktıkça bakası geliyor insanın.

  6. yaseminkale

    renkler süper çiçekleri süper… seviyorum 10 marifette gezmeyi…güzel günlerde kullanın… yapanın ellerine sağlık

Bir Cevap Yazın