Cumartesi, Aralık 10, 2016
bakalım beğenecekmisiniz ;)

bakalım beğenecekmisiniz ;)

27
umarım bi gün gerçeğine sahip olurum ;)
umarım bi gün gerçeğine sahip olurum ;)

En sonunda fırsatını bulup sizlerle paylaşmayı başardım.. :) Keyifle ve merakla takip ettiğim 10 Marifet in marifetli arkadaşlarımdan ilham alarak acemice yapmaya çalıştığım figen abla nın dağ evi ile peçete rulolarından ufak bi çalışma.. :) Bakalım 10 marifetin marifetli hanımları nasıl bulacak..:)

buda dağ evim.. :)
buda dağ evim.. :)
sonra duvardaki yerini aldı..
sonra duvardaki yerini aldı..
sonra yapıştırdım..
sonra yapıştırdım..
önce rulolarımı kestim..
önce rulolarımı kestim..
zevkli çalışmalardı :)
zevkli çalışmalardı :)

27 YORUMLAR

  1. Allaaaahhhh tam benlik birşeeeeyyy:)))))önce merhaba bütün canlarım….nasılsınız? :)beni merak etmeyin,bi sorun yok….sadece biraz iş biriktiriyorum,sonra onları da toplayıp gelicem….biliyorsunuz ben alıntı yazı paylaşma özürlüyüm..ille kendim yapıcam :))))şimdilerde harıl harıl bişiyler yapıyorum…az daha biriksinler gelicem işlerimle birlikte….bu arada ara ara bloğumu ziyaret ediyorsunuz,hepinize kocaman teşekkürler buradan da…kurban olurum ben sizlere :)))))veeeeeee :)Darmancığım,eve bayıldım bayıldım….evinin duvarının üzerindeki o minik uğur böceği de gözümden kaçmadı….sen çok tatlısın yaa :)))ev maketleri diye ölüyom kızlar…ay nerden sardı bu merak beni yine..ne güzel unutmuştum :)))))Darmancık bekle beni,yeni maketlerle gelicem…üfff neler uydurdum neler bi görsen:)))))o güzel ellerine sağlık bitanem….kızlar hepinizi çok öpüyorum…az kaldı gelicemmmm :)))))

  2. gözlerime inannmıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmm figentoşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş sen nerelerdesin valla polis arycaktıkkkkkkkkkkkkk

  3. hoşgeldinnn figen abla… :) Burda olmayınca ben seni burdan :) takip ediyorum….beğenmene sevindim canım.. uğur böceğimide fimodan yapıp kondurdum evimin köşesine.. ;)neziss cim beğenmene sevindim :)

  4. Darman süper olmuş. ellerine sağlık. Figen ablacım hoşgeldin. merakla bekliyoruz yeni projelerini. bloğunun olduğunu ben yeni öğrendim. Darman’ın verdiği linkten bulunca sevindim:) şimdi gidip izlemeye alıyorum seni. böyle yetenekli bir hanımın bloğu kaçırılır mı hiç :)))

  5. sevgili inciduru,nhrnmrl ve sari melek beğenileriniz,güzel yorumlarınız için çokk teşekkür ederimmm.. ;)sari melekcim bizim gibi merak edip bulamayanlar için vermiştim figen ablanın linkini zaten :) bencede hiç kaçırma derim ;)

  6. AY AY AYYY :)))dur kıs ben bunu daha sonra paylaşacaktıııımmm :)))))hepinizi kocaman öpüyom kıslarr..ne özlemişim valla :)))durun ben de bişiyler ekleyeyim hemen geliyommmm :))))

  7. aaa lütfen kaldırma ablam :)))koy koy ne güzel yakışmıştı bu sayfaya :)hem ben onu meğersem önceden paylaşmışım bile pardoon :)))