bakalım beğenecekmisiniz ;)

-
umarım bi gün gerçeğine sahip olurum ;)
umarım bi gün gerçeğine sahip olurum ;)

En sonunda fırsatını bulup sizlerle paylaşmayı başardım.. :) Keyifle ve merakla takip ettiğim 10 Marifet in marifetli arkadaşlarımdan ilham alarak acemice yapmaya çalıştığım figen abla nın dağ evi ile peçete rulolarından ufak bi çalışma.. :) Bakalım 10 marifetin marifetli hanımları nasıl bulacak..:)

buda dağ evim.. :)
buda dağ evim.. :)
sonra duvardaki yerini aldı..
sonra duvardaki yerini aldı..
sonra yapıştırdım..
sonra yapıştırdım..
önce rulolarımı kestim..
önce rulolarımı kestim..
zevkli çalışmalardı :)
zevkli çalışmalardı :)

27 yorum gelmiş

  1. Figen abla

    Allaaaahhhh tam benlik birşeeeeyyy:)))))önce merhaba bütün canlarım….nasılsınız? :)beni merak etmeyin,bi sorun yok….sadece biraz iş biriktiriyorum,sonra onları da toplayıp gelicem….biliyorsunuz ben alıntı yazı paylaşma özürlüyüm..ille kendim yapıcam :))))şimdilerde harıl harıl bişiyler yapıyorum…az daha biriksinler gelicem işlerimle birlikte….bu arada ara ara bloğumu ziyaret ediyorsunuz,hepinize kocaman teşekkürler buradan da…kurban olurum ben sizlere :)))))veeeeeee :)Darmancığım,eve bayıldım bayıldım….evinin duvarının üzerindeki o minik uğur böceği de gözümden kaçmadı….sen çok tatlısın yaa :)))ev maketleri diye ölüyom kızlar…ay nerden sardı bu merak beni yine..ne güzel unutmuştum :)))))Darmancık bekle beni,yeni maketlerle gelicem…üfff neler uydurdum neler bi görsen:)))))o güzel ellerine sağlık bitanem….kızlar hepinizi çok öpüyorum…az kaldı gelicemmmm :)))))

  2. mavisofra

    gözlerime inannmıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmm figentoşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş sen nerelerdesin valla polis arycaktıkkkkkkkkkkkkk

  3. Darman

    hoşgeldinnn figen abla… :) Burda olmayınca ben seni burdan :) takip ediyorum….beğenmene sevindim canım.. uğur böceğimide fimodan yapıp kondurdum evimin köşesine.. ;)neziss cim beğenmene sevindim :)

  4. sari melek

    Darman süper olmuş. ellerine sağlık. Figen ablacım hoşgeldin. merakla bekliyoruz yeni projelerini. bloğunun olduğunu ben yeni öğrendim. Darman’ın verdiği linkten bulunca sevindim:) şimdi gidip izlemeye alıyorum seni. böyle yetenekli bir hanımın bloğu kaçırılır mı hiç :)))

  5. Darman

    sevgili inciduru,nhrnmrl ve sari melek beğenileriniz,güzel yorumlarınız için çokk teşekkür ederimmm.. ;)sari melekcim bizim gibi merak edip bulamayanlar için vermiştim figen ablanın linkini zaten :) bencede hiç kaçırma derim ;)

  6. Figen abla

    AY AY AYYY :)))dur kıs ben bunu daha sonra paylaşacaktıııımmm :)))))hepinizi kocaman öpüyom kıslarr..ne özlemişim valla :)))durun ben de bişiyler ekleyeyim hemen geliyommmm :))))

  7. Figen abla

    aaa lütfen kaldırma ablam :)))koy koy ne güzel yakışmıştı bu sayfaya :)hem ben onu meğersem önceden paylaşmışım bile pardoon :)))

Bir Cevap Yazın

Paylaşırsanız çok makbule geçer:
Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on LinkedIn

İğne oyası ve boncuk işlemeli kese yapımı

| | 0 Yorum

Bu yılbaşı için farklı bir şey yapmak istedim. Keseleri çok seviyorum bu yüzden yılbaşı kesesi yapmaya karar verdim. Ama nasıl süsleyeceğimi bulamazken pul ve boncuklardan bir şeyler yapabilirim dedim. Sevdiklerime...

Nakış malzemeleri nereden alınır?

| | 0 Yorum

Nakış malzemeleri nereden alınır? Eğer el işlemesi, nakış, kanaviçe, Brezilya nakışı, ince tığ işi gibi ince marifetlere sahipseniz ya da olmak istiyorsanız, o zaman nakış malzemeleri gerekiyor size. Peki bu...

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Yeni yılda bir süre hediye almamız gerekir günler öncesinden kimlere ne hediye alacağımızı düşünürüz. İşte size bir hediye alternatifi, tek başına ve ya bir kitapla birlikte verebileceğiz dantel kitap ayracı....

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Sevgili Melda Hanım, yapımı pratik ama harika sonuç veren bir düz nakış uygulaması gösterdi bize bu videomuzda. Çok güzel bir pano çıkıyor ortaya, bakın bir. Size de işleme isteği gelecek, eminiz.  ...